Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Nowa kampania Yeezy wygląda jak Kim Kardashian West przyłapana przez paparazzich

Kanye West do nowej kampanii Yeezy wykorzystał wizerunek swojej żony, Kim Kardashian West. Markę promują zdjęcia stylizowane na przypadkowe ujęcia zrobione przez paparazzich na parkingu czy stacji benzynowej.
.get_the_title().

Rodzina Kardashian West doskonale wie, jak zrobić głośną promocję w social mediach. Sama Kim jest zresztą prawdopodobnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób ostatniej dekady – wiedzą o tym także marki, które wykorzystywały jej wizerunek w celach promocyjnych. Tym razem gwiazda poświęca się dla Yeezy – brandu stworzonego przez jej męża, Kanye Westa.

Na Twitterze można zobaczyć Kim na serii zdjęć wyglądających jakby te zostały zrobione przez paparazzich. Na ujęciach widzimy, że celebrytka ma na sobie najnowszą kolekcję Yeezy Season 6.

Marka była wielokrotnie krytykowana w poprzednich sezonach – szczególnie za Season 4, kiedy to zorganizowała casting jedynie dla „wielorasowych” modelek. Tym razem jednak postanowiła obrać całkowicie inny kierunek, w ciekawy sposób wykorzystując zainteresowanie wokół jednej ze znanych sióstr Kardashian.

W ramach kampanii Yeezy możemy zobaczyć więc Kim w „ustawionych” codziennych sytuacjach, takich jak tankowanie samochodu, wizyta w McDonald’s czy „niespodziewana” rozmowa przez telefon na parkingu. Wszystkie zdjęcia opatrzone są hasztagiem #Yeezy. Trzeba przyznać, że jest to oryginalny sposób na wykorzystania swojego wizerunku do promocji marki.

FASHION