Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Pamiętacie tę kampanię z gejami? Okazało się, że nie doprowadziła do spadku liczby followersów marki

Kilka dni temu pisaliśmy o głośnej kampanii, w której wystąpiła para całujących się gejów. Wszystko wskazuje jednak na to, że konsekwencją szokującej kampanii summa summarum nie był wcale spadek, jak można było zauważyć na początku, a wzrost liczby obserwatorów na Instagramie marki Suitsupply. I to całkiem niemały.
.get_the_title().

Kilka dni temu pisaliśmy o głośnej kampanii holenderskiej marki Suitsupply. Firma znana z kontrowersyjnych reklam postawiła tym razem na parę gejów. Na zdjęciach zobaczyć mogliśmy dwóch pozujących mężczyzn, którzy nie szczędzili sobie czułości. Okazało się, że para całujących się facetów zszokowała internautów do tego stopnia, że marka zanotowała spadek aż 10 tys. followersów na Instagramie. Temat szybko zainteresował większość czołowych serwisów i po kilku dniach stał się viralem. Dziś wszystko wskazuje na to, że konsekwencją – koniec końców – szokującej kampanii nie był wcale spadek (choć ten rzeczywiście pojawił się na początku), a wzrost liczby obserwatorów. I to całkiem niemały.

fot. suitsupply.com

Jak zauważył jeden z naszych czytelników, tuż po rozpoczęciu kampanii Suitsupply gromadziło na swoim instagramowym koncie 357 tys. fanów. Dziś zaś, kilkanaście dni po opublikowaniu głośnych zdjęć, liczba ta jest aż o 38 tys. wyższa i wynosi 395 tys. Łatwo się domyślić, że zaobserwowany wzrost związany jest z licznymi artykułami na temat marki, jakie pojawiały się w ostatnich dniach w sieci. Jako dowód przedstawiamy screeny nadesłane przez jednego z naszych czytelników. Pierwszy pochodzi z 21 lutego, drugi natomiast został zrobiony dzisiaj.

21 lutego:

5 marca:

Tekst: AC

FASHION