Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Piękna kampania polskiej marki zabierze was w świat dziecięcej beztroski

Produkty marki Bobo.le powstają powoli, niespiesznie, w zgodzie z naturalnym rytmem, bez deadline'ów, blisko ideologii slow fashion.
.get_the_title().

Bobo.le to młoda krakowska marka, która szyje piękne produkty dla dzieci oraz ubrania. Jej założycielka, Joanna Krzanik, na pierwszym miejscu stawia naturalność. Produkty Bobo.le sprawiają, że dziecko jest ubrane, a nie przebrane.

Bobo.le używają naturalnych materiałów jak len, bawełna czy kokosowe guziczki, dbając, by każdy element produktu był dopracowany do perfekcji.

Tę naturalność widać też w sesji zdjęciowej Kornelii Kruczek, która specjalizuje się w fotografii rodzinnej i dziecięcej. Fotografka dała dzieciakom podczas sesji pełną wolność i tego ducha czuć na zdjęciach: wiatr we włosach, stopy w piasku, zabawa i zachód słońca. – Jestem spokojna, skoncentrowana i żyję we własnym świecie. Jestem obserwatorem i zauważam to, na co inni nie zwracają uwagi – mówi Kornelia Kruczek.

 

W ofercie marki znajdziecie delikatne baldachimy, spersonalizowane poduszki idealne na baby shower, rożki i gryzaki dla niemowląt, a także miękką pościel w kwiaty. Każdy z produktów jest pięknie wykonany – tu liczy się jakość i bezpieczeństwo.

Wszystkie poduszki, baldachimy i ubrania mają odpowiednie atesty, a tkaniny są wytrzymałe i naturalne.

Ponadczasowe wzory sprawiają, że ubranka zagoszczą na długo i z przyjemnością będą przekazywane kolejnym maluchom. Marka ma w swojej ofercie cudne kombinezony, sukienki, ale też zachwycające kostiumy kąpielowe w klimacie retro. Jest bardzo prosto, z nutką nostalgii w stylu vintage. Materiały są szlachetne, a proste kroje tylko wydobywają ich piękno. Podobnie rzecz ma się z pięknych dodatkami do wnętrza. Jesteśmy zakochani w kolorach baldachimów i sami marzymy o takim.

Masz dość ubrań z sieciówek i pogoni za trendami, cenisz wysoką jakość i ponadczasowy design? Witajcie w naszym świecie – mówią założyciele marki.

Dzisiejszy świat nieubłaganie pędzi do przodu, przeładowany informacjami, obrazami, krzykliwymi kolorami, nie daje nam wytchnienia i czasu na refleksję. Ten przesyt dotyka każdej sfery życia, szczególnie jeżeli chodzi o dzieci – dzisiejsza moda dziecięca jest krzykliwa, kolorowa, napastliwa. Dlatego stworzyliśmy własną markę, aby na chwilę przystanąć i nabrać dystansu do otaczającej rzeczywistości, wrócić do korzeni, do natury, do miejsca, w którym czas płynie niespiesznie, a proste przyjemności, jak dmuchanie latawców czy leżenie i wpatrywanie się w płynące po niebie obłoki, nabierają nowego wymiaru – mówią założyciele marki Bobo.le.

Wszystkie produkty są wykonywanie ręcznie w lokalnych szwalniach na południu Polski, a cały proces powstawania od pomysłu do gotowego produktu jest nadzorowany osobiście przez założycielkę marki – Joannę Krzanik. Inskrypcje na personalizowanych produktach to w stu procentach ręczna praca przy użyciu tradycyjnych technik haftu ręcznego. Bobo.le idzie pod prąd sezonowej modzie, w której wielkie koncerny wypuszczają nowe kolekcje co 3 miesiące. Marka stawia na świadomych klientów którzy stają się najlepszymi ambasadorami marki.

Produkty marki powstają powoli, niespiesznie, w zgodzie z naturalnym rytmem, bez deadline’ów, blisko ideologii slow fashion.

Zdjęcia: Kornelia Kruczek
www.bobole.pl

 

FASHION