Piękna kampania polskiej marki zabierze was w świat dziecięcej beztroski
![Piękna kampania polskiej marki zabierze was w świat dziecięcej beztroski .get_the_title().](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2019/07/Fotoram.io-11.jpg)
Bobo.le to młoda krakowska marka, która szyje piękne produkty dla dzieci oraz ubrania. Jej założycielka, Joanna Krzanik, na pierwszym miejscu stawia naturalność. Produkty Bobo.le sprawiają, że dziecko jest ubrane, a nie przebrane.
Bobo.le używają naturalnych materiałów jak len, bawełna czy kokosowe guziczki, dbając, by każdy element produktu był dopracowany do perfekcji.
Tę naturalność widać też w sesji zdjęciowej Kornelii Kruczek, która specjalizuje się w fotografii rodzinnej i dziecięcej. Fotografka dała dzieciakom podczas sesji pełną wolność i tego ducha czuć na zdjęciach: wiatr we włosach, stopy w piasku, zabawa i zachód słońca. – Jestem spokojna, skoncentrowana i żyję we własnym świecie. Jestem obserwatorem i zauważam to, na co inni nie zwracają uwagi – mówi Kornelia Kruczek.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/07/bobole_Summer300-2.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/07/bobole_Summer48.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/07/Fotoram.io-2-3.jpg)
W ofercie marki znajdziecie delikatne baldachimy, spersonalizowane poduszki idealne na baby shower, rożki i gryzaki dla niemowląt, a także miękką pościel w kwiaty. Każdy z produktów jest pięknie wykonany – tu liczy się jakość i bezpieczeństwo.
Wszystkie poduszki, baldachimy i ubrania mają odpowiednie atesty, a tkaniny są wytrzymałe i naturalne.
Ponadczasowe wzory sprawiają, że ubranka zagoszczą na długo i z przyjemnością będą przekazywane kolejnym maluchom. Marka ma w swojej ofercie cudne kombinezony, sukienki, ale też zachwycające kostiumy kąpielowe w klimacie retro. Jest bardzo prosto, z nutką nostalgii w stylu vintage. Materiały są szlachetne, a proste kroje tylko wydobywają ich piękno. Podobnie rzecz ma się z pięknych dodatkami do wnętrza. Jesteśmy zakochani w kolorach baldachimów i sami marzymy o takim.
– Masz dość ubrań z sieciówek i pogoni za trendami, cenisz wysoką jakość i ponadczasowy design? Witajcie w naszym świecie – mówią założyciele marki.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/07/Fotoram.io-6-4.jpg)
– Dzisiejszy świat nieubłaganie pędzi do przodu, przeładowany informacjami, obrazami, krzykliwymi kolorami, nie daje nam wytchnienia i czasu na refleksję. Ten przesyt dotyka każdej sfery życia, szczególnie jeżeli chodzi o dzieci – dzisiejsza moda dziecięca jest krzykliwa, kolorowa, napastliwa. Dlatego stworzyliśmy własną markę, aby na chwilę przystanąć i nabrać dystansu do otaczającej rzeczywistości, wrócić do korzeni, do natury, do miejsca, w którym czas płynie niespiesznie, a proste przyjemności, jak dmuchanie latawców czy leżenie i wpatrywanie się w płynące po niebie obłoki, nabierają nowego wymiaru – mówią założyciele marki Bobo.le.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/07/Fotoram.io-7-3.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/07/bobole_Summer244.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/07/bobole_Summer214.jpg)
Wszystkie produkty są wykonywanie ręcznie w lokalnych szwalniach na południu Polski, a cały proces powstawania od pomysłu do gotowego produktu jest nadzorowany osobiście przez założycielkę marki – Joannę Krzanik. Inskrypcje na personalizowanych produktach to w stu procentach ręczna praca przy użyciu tradycyjnych technik haftu ręcznego. Bobo.le idzie pod prąd sezonowej modzie, w której wielkie koncerny wypuszczają nowe kolekcje co 3 miesiące. Marka stawia na świadomych klientów którzy stają się najlepszymi ambasadorami marki.
Produkty marki powstają powoli, niespiesznie, w zgodzie z naturalnym rytmem, bez deadline’ów, blisko ideologii slow fashion.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/07/bobole_Summer137.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/07/bobole_Summer27.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/07/bobole_Summer290.jpg)
Zdjęcia: Kornelia Kruczek
www.bobole.pl