Polska odsłona kampanii Reeboka, czyli lot w przestworzach w fajnych butach

Polska odsłona globalnej kampanii Reebok Write Your Legacy to codzienne historie niecodziennych ludzi. W kampanii występują aktor Maciej Musiałowski, piosenkarka Kasia Sawczuk, indoor skydiverka Maja Kuczyńska oraz projektantka graficzna Beata Barrakuz. Kampania jest lokalną odpowiedzią na globalną akcję Classic Collaborators, w której marka Reebok skupia inspirujące osoby z różnych dziedzin. Jak zapisali swoje historie młodzi, zdolni kreatywni z Polski? Sami zobaczcie.
Wszystkich poproszono o pokazanie swojej historii, a te słowa miały służyć im za inspirację: „Codziennie piszesz własną historię – swoją pasją, twórczością i działaniami. Przecierasz szlaki, wytyczasz nowe kierunki, przekraczasz granice.
To Twoja własna, wyjątkowa historia. #WriteYourLegacy”
Kampania przedstawia jednocześnie nowy model buta Classic Leather Legacy. Lifestyle’owy model Reebok inspirowany kultowymi biegówkami sprzed lat czerpie z modeli biegowych z lat 70. i 80. Classic Leather Legacy widocznie czerpią inspirację z archiwalnych modeli Reebok Aztec i ikonicznych Classic Leather, autentycznie nawiązując tym samym do sportowej kultury w najlepszym wydaniu. Nowoczesny i wytrzymały materiał ripstop zestawiony z miękkim zamszem to ukłon w stronę biegowych korzeni Reebok. Classic Leather Legacy z nylonową cholewką w stylu retro wyposażoną w odblaskowe detale oraz z widoczną pianką na języku tworzą zdekonstruowany look rodem z archiwum.
Classic Leather Legacy są już dostępne na www.reebok.pl oraz na www.sizeer.pl w zróżnicowanej palecie kolorystycznej. W tym i nadchodzącym roku Reebok planuje wypuścić specjalne wersje i dodatkowe kolekcje Classic Leather Legacy.

źródło: materiały prasowe