Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Prezerwatywy sygnowane znakiem Saint Laurent. Promuje je Anja Rubik na zdjęciach Jurgena Tellera

Francuski dom mody do swojej oferty wprowadził prezerwatywy. Kosztują 2 euro i dostępne są wyłącznie w paryskim butiku Saint Laurent Rive Drote.
.get_the_title().

To nie pierwszy raz, kiedy designerskie kondomy stają się częścią wielkiego świata mody. Wystarczy chociażby przypomnieć współpracę Alexandra Wanga z firmą produkującą prezerwatywy Trojan, której efektem była kapsułowa kolekcja celebrująca Miesiąc Dumy LGBT+ i kampania promowana hasłem „Protect Your Wang”. Zaproszenia-kondomy na swój czerwcowy pokaz zrobił Vetements, a w zeszłorocznej kolekcji Moschino dla H&M znalazły się m. in. kolczyki i wisiorek w kształcie opakowania na prezerwatywy.

hypebeast

Anthony Vaccarello, dyrektor kreatywny marki Saint Laurent, na swoim profilu na Instagramie zapowiedział linię prezerwatyw sygnowanych znakiem domu mody YSL. Cena jednej sztuki będzie wynosić tylko 2 euro, a produkt będzie dostępny wyłącznie w paryskim butiku domu mody, Rive Droite.

Premierze designerskich prezerwatyw towarzyszy kampania „The Love Affair”, która została sfotografowana przez słynnego fotografa Jurgena Tellera.

Na zdjęciach pojawił się model David Alexander Finn, a także wieloletnia muza i przyjaciółka projektanta, polska supermodelka Anja Rubik.

instagram/anthonyvaccarello

Tekst: Paula Kierzek
Zdjęcie główne: Hypebeast.com

FASHION