Prezerwatywy sygnowane znakiem Saint Laurent. Promuje je Anja Rubik na zdjęciach Jurgena Tellera
![Prezerwatywy sygnowane znakiem Saint Laurent. Promuje je Anja Rubik na zdjęciach Jurgena Tellera .get_the_title().](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2019/10/Zrzut-ekranu-2019-10-2-o-16.52.55-e1570028380269.png)
To nie pierwszy raz, kiedy designerskie kondomy stają się częścią wielkiego świata mody. Wystarczy chociażby przypomnieć współpracę Alexandra Wanga z firmą produkującą prezerwatywy Trojan, której efektem była kapsułowa kolekcja celebrująca Miesiąc Dumy LGBT+ i kampania promowana hasłem „Protect Your Wang”. Zaproszenia-kondomy na swój czerwcowy pokaz zrobił Vetements, a w zeszłorocznej kolekcji Moschino dla H&M znalazły się m. in. kolczyki i wisiorek w kształcie opakowania na prezerwatywy.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/10/Zrzut-ekranu-2019-10-2-o-16.49.00-e1570028106837.png)
Anthony Vaccarello, dyrektor kreatywny marki Saint Laurent, na swoim profilu na Instagramie zapowiedział linię prezerwatyw sygnowanych znakiem domu mody YSL. Cena jednej sztuki będzie wynosić tylko 2 euro, a produkt będzie dostępny wyłącznie w paryskim butiku domu mody, Rive Droite.
Premierze designerskich prezerwatyw towarzyszy kampania „The Love Affair”, która została sfotografowana przez słynnego fotografa Jurgena Tellera.
Na zdjęciach pojawił się model David Alexander Finn, a także wieloletnia muza i przyjaciółka projektanta, polska supermodelka Anja Rubik.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/10/NvsXycH1l64B_71198353_2391220971124223_8708397987508460934_n-e1570028061223.jpg)
Tekst: Paula Kierzek
Zdjęcie główne: Hypebeast.com