Projektanci udowadniają, że „print is not dead”
![Projektanci udowadniają, że „print is not dead” .get_the_title().](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2018/01/print.001.jpeg)
Żyjemy w czasach, kiedy politycy sumiennie walczą o zdyskredytowanie „skorumpowanych i kłamliwych lewackich mediów”, a prezydent Stanów Zjednoczonych powtórzył frazę „fake news” tyle razy, że aż Collins Dictionary uznał ją zwrot 2017 roku. W czasach, kiedy największe tytuły wydawnicze, królujące na rynku od wielu lat, ograniczają swoje nakłady bądź zamykają edycje drukowane i przenoszą wszystko do internetu.
Okazuje się, że można jednak dowieść, że tekst drukowany wciąż żyje i ma się dobrze.
Wiadomo przecież, że w modzie nic nie niesie przekazu szybciej i efektywniej niż nadruk.
![print](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/01/sacai-m-clp-rf18-0067.jpg)
Podczas Men’s Fashion Week w Paryżu (o pokazach dowiecie się więcej tutaj) dwie marki, Études i Sacai, uzupełniły swoją kolekcję nadrukami z „New York Timesa” – przykładem jest T-shirt Sacai z nadrukiem „Truth. It’s more important now than ever”. Brand Études wykorzystał logo dziennika jako nadruk na swoich kurtkach, szalikach i bluzach.
![print](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/01/etudes-m-clp-rf18-4310.jpg)
Również Alexander Wang w typowy dla siebie sposób podjął temat mediów drukowanych. Jego kolaboracja z Page Six (plotkarska kolumna dotycząca celebrytów, rozwodów, ślubów czy skandali) to sylwetki w całości zadrukowane nagłówkami i artykułami z tej kolumny. Z kolei Virgil Abloh w kolekcji wiosna 2018 zaprezentował serię kopertówek z logami magazynów „People”, „Time” i „Life”. Nawiązywało to do obsesji mediów na punkcie Księżnej Diany – jego muzy i inspiracji.
Tak czy inaczej, wszystkie kolekcje wręcz krzyczą – „Niech żyją media!”
![print](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/01/12145332eq_14_n_f.jpg)
![print](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/01/off-white-clp-rs18-4346.jpg)
Jeśli nie przekonują was zagraniczne tytuły, zachęcamy do sięgnięcia po coś z rodzimego podwórka. Nasz nowy numer „La Familia” poświęcony jest temu, co łączy nas w świecie, który dzieli coraz bardziej. Jest efektem półrocznej pracy – obserwacji aktualnych zjawisk w modzie, kulturze, designie i na rynku. „La Familia” to wyjątkowa publikacja, która liczy ponad 200 stron i z pewnością nie jest typowym wydaniem – zaskoczy wszystkich czytelników przyzwyczajonych do tradycyjnej prasy. Postanowiliśmy całkowicie odmienić naszą dotychczasową makietę i design. Więcej na temat numeru dowiecie się tutaj. Sprawdźcie również mapę miejscówek, w których jesteśmy dostępni.
![print](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/01/25438764_1744844415527369_8828959814398195020_o.jpg)
![print](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/01/25542332_1744851492193328_964692320263235625_o.jpg)
![print](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/01/25542551_1744844062194071_7962005648298475886_o.jpg)