Polski film FaFa nagrodzony na międzynarodowym festiwalu LA Fashion Film Festival w Los Angeles

Polski sukces na międzynarodowej scenie zawsze wprawia nas w dobry nastrój. A kiedy w grę wchodzi moda, kreatywność i dobre przesłanie, ten sukces cieszy jeszcze bardziej.
.get_the_title().

Warszawska agencja Hartwig Fashion Department oraz Studio Televisor dostali nagrodę na międzynarodowym festiwalu filmu modowego Los Angeles Fashion Film Festival. Film „FaFa”, który światło dziennie ujrzał kilka miesięcy temu, został nagrodzony w kategorii „Best Innovation”.

Projekt stworzony we współpracy ze Studiem Televisor oraz Domem Handlowym Vitkac pokazuje Fafę, bohaterkę, która po kolei poddaje się kolejnym metamorfozom.

Kiedy zrzuca z siebie płaszcz Balenciaga i zaczyna przywdziewać na siebie nieoczywiste akcesoria, Fafa pokazuje, że własna interpretacja mody ma dzisiaj największe znaczenie.

W filmie wyreżyserowanym przez Bartka Kalinowskiego zacierają się granicę pomiędzy fotografią a kreacją 3D, wszystko jest płynne, nie istnieją w żadne ograniczenia. Twórcy filmu chcieli w ten sposób podkreślić, że w dzisiejszej modzie najważniejsza jest unikatowa osobowość, własny styl i indywidualny charakter ubrań.

Moda otwiera nas na nowe terytoria, pokazuje nowe horyzonty i pozwala tworzyć przestrzeń do wyrażania siebie.

Akcesoria odgrywają tu kluczową rolę i wykorzystywane są w niekonwencjonalny sposób. Całość projektu prezentuje się nowocześnie i futurystycznie, nie dziwi więc, że został on doceniony przez jury prestiżowego konkursu.

 

Zdjęcia: lafashionfilmfestival.com

FASHION