Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Razem znaczy więcej, czyli piękna kampania polskiej marki

Reserved wypuściło kolekcję Re.Design TOGETHERNESS, której hasła to bliskość, poczucie więzi, wspólnota. W pięknych kadrach uchwycił je fantastyczny fotograf Bartek Wieczorek.
.get_the_title().

Najnowsza limitowana kolekcja Reserved z linii Re.Design została zaprojektowana przez młodych projektantów z biura marki w Warszawie. Jest osadzona w najważniejszych światowych trendach, ale jednocześnie jest ukłonem w stronę bliskości, istotności więzi międzyludzkich i poczuciu wspólnoty. Powstała dla niej i dla niego, bez niepotrzebnych podziałów. To poczucie wspólnoty i brak podziałów widać też w kampanii. Nie powstały dwie odrębne dla kobiet i dla mężczyzn, a jedna, pod hasłem „Togetherness”. Autorem kampanii jest jeden z najsłynniejszych polskich fotografów, Bartek Wieczorek. Za pięknym fimem towarzyszącym kampanii stoi z kolei Bart Pogoda. Postanowiono pokazać siłę i emocje towarzyszące poczuciu przynależności do grupy, nawet w kontekście mody.

Wspólne przeżywanie wzbogaca nas duchowo i otwiera na świat – pisze Reserved i trudno się z tym nie zgodzić.

Kolekcja Re.design na sezon jesień-zima 2020/2021 to połączenie nowoczesności z klasyką, elegancji ze sportowymi elementami, stonowanych kolorów wymieszanych z połyskliwymi tkaninami i cekinami. W modzie wolno wszystko, kobieta i mężczyzna też mogą w niej wszystko. Podziały nie istnieją lub są rozmyte i nieoczywiste. Reserved stawia na dwa mocne trendy w postrzeganiu mody męskiej i kobiecej. Jaka jest ta nowa kobieta i nowy mężczyzna w 2020 roku?

New Femininity to trend, który opanował światowe wybiegi. Dzisiejsza „nowoczesna kobiecość” jest elegancka, prosta w kroju i mocno czerpie ze stylu lat 90., rozsławionego przez supermodelki i legendarnych fotografów mody. Kolekcja Togetherness to najbardziej elegancka odsłona linii Re.Design, która jednocześnie nie traci na oryginalności i odwadze. Znajdziemy sylwetki o odsłoniętych ramionach czy plecach, dekoltach typu halter i podkreślonych taliach. Liczą się szczegóły i niedopowiedzenia. Zmysłowość to nie tylko satynowa sukienka przypominająca halkę, ale też wyrafinowane garnitury, atłasowy płaszcz oraz crop-top zestawiony ze spodniami o wysokim stanie.

Trend new masculinity zmienia zasady gry, daje wolność w definiowaniu siebie poprzez ubrania. Re.Design dla panów łączy w sobie elegancję i zmysłowość. Kluczowe są tutaj detale, które uwspółcześnią męską klasykę: wiązania w koszuli, zdekonstruowany kołnierz lub mankiet, czy eleganckie wykończenie podszewki.

Projektanci na nowo definiują modę męską, łącząc to, co jeszcze kiedyś uznano by za faux pas. Dziś tych granic już nie ma. Tworzymy je sami, na własnych zasadach.

Stąd tak popularny mariaż elegancji ze sportowym sznytem. Nowa klasyka to prostota, wygoda i funkcjonalność. Bazę męskiej odsłony kolekcji Re.Design tworzy ponadczasowe połączenie czerni i bieli, odpowiednie na każdą okazję. Jej uzupełnienie stanowią mocno z nią kontrastujące karmazynowa czerwień i kobalt. Całość podkreśla geometryczny czarno-biały wzór na kamizelce. Istotną rolę odgrywa również zróżnicowanie faktur materiału – miękkich dzianin, ciepłej wełny z alpaki i gładkiej w dotyku gumy.

Ubrania i dodatki RESERVED Re.Design są już dostępne w wybranych salonach marki oraz online na www.reserved.com

FASHION