Słoiki i inne zaskakujące akcesoria w lookbooku Supreme 2018
Supreme to brand, który poza odzieżą streetwearową pochwalić się może niezwykle imponującym portfolio kolaboracji, szczególnie w zakresie akcesoriów z logiem marki. Dla przypomnienia: w zeszłym roku we współpracy z francuską firmą Duralex do sprzedaży trafił zestaw basicowych filiżanek w cenie 84 dol. za cztery sztuki czy też zwykła cegła z napisem „Supreme” początkowo sprzedawana za 105 dol. (później można ją było znaleźć na eBayu za ponad 1000 dol.). Teraz z kolei pojawiły się stylowe słoiki – mason jar. Ich historia sięga 1858 roku i od tamtej też pory stały się klasycznym elementem amerykańskiej kuchni, a od kilku lat również nieodłącznym elementem wnętrz osób mających słabość do klasycznego designu. Dostępne za grosze w sklepach z artykułami gospodarstwa domowego czy w IKEA, opatrzone logiem Supreme kosztować będą pewnie niemałą kwotę.
Same mason jars są jedną z tańszych propozycji z najnowszego lookbooka brandu, którego produkty trafią do sprzedaży już 15. lutego. Dla tych, którzy naprawdę chcą zaszaleć, Supreme proponuje obrandowane kajaki, piłki tenisowe, kamizelki ratownicze, a nawet maszynę do gry w pinballa.
Kolekcja wiosna/lato 2018 to po raz kolejny nawiązanie do stylu lat 90. – kurtki ozdobione sowicie naszywkami, koledżówki, truckerki czy militarne printy. Do tego współprace z kultowymi artystami ulicy tamtych lat, takimi jak Lee Quinones. Ponadto wiele patchworkowych elementów nawiązuje do powracającego trendu DIY.
Cały lookbook Supreme SS18 znajdziecie tutaj.
Tekst: DS