Spacer po Warszawie w wiosennej kolekcji butów L37

Polska marka L37 zachwyca kolejną bardzo dobrą kampanią. W tym sezonie stawia na wygodę, praktyczność i kolor, dlatego wiosenną kolekcję promują klimatyczne zdjęcia pod roboczym tytułem „Spacer po Warszawie”.
.get_the_title().

Dlaczego spacer i dlaczego po Warszawie? Odpowiedź na drugie pytanie jest prosta: bo dziewczyny stojące za projektami L37 pochodzą ze stolicy i otwarcie przyznają, że są dumne ze swojego miasta. „Tu powstała nasza marka, mieszka spora część naszych klientek. Warszawa jest dla nas domem, źródłem inspiracji, ale też wielką dumą – szczególnie teraz, gdy sprzedajemy polskie buty i torebki w ponad 15 krajach na całym świecie i stajemy się niepisanymi ambasadorami stolicy” — tak Warszawę widzi Joanna Trepka, współzałożycielka marki L37.

W najnowszej kampanii nie zobaczycie więc niepraktycznych butów, które mają jedynie „wyglądać”.

Wiosenne propozycje od L37 to komfortowe fasony, których najwyższy obcas sięga jedynie 6 cm.

Dlaczego? Dlatego, że wiosna to czas spacerów nad Wisłą, po ulicach stolicy i innych miast, w akompaniamencie przyjaciółki, partnera lub ukochanego psa. Zdaniem dziewczyn z L37 chodzenie daje poczucie wolności, a przy pierwszym ciepłym powiewie wiosennego wiatru nie ma nic przyjemniejszego od założenia butów, w których można podbijać świat od świtu do zmierzchu.

Baleriny, sportowe fasony, czółenka na niskim obcasie, architektoniczne kształty i najmodniejsze kolory sezonu stały się głównym wyznacznikiem i inspiracją do stworzenia wiosennej kolekcji.

Nie brakuje kalifornijskich pasteli, intensywnych żółci i energetyzujących wzorów.

Najmodniejsze tej wiosny kowbojki również się w projektach polskiej marki. Wygoda połączona z najnowszymi trendami to znak rozpoznawczy L37, dlatego tej wiosny Warszawskie (i nie tylko) ulice z pewnością będą należeć właśnie do nich.

Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: materiały prasowe L37

Preloader spinner
Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook
Age: