Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

& Other Stories będzie sprzedawać ubrania z drugiej ręki

Sektor odzieży secondhand wyceniany jest obecnie na 24 miliardy dolarów. Do 2023 wartość ta ma wzrosnąć ponad dwukrotnie, do 51 miliardów dolarów. Nic więc dziwnego, że grupa H&M planuje wkroczyć na ten rynek wraz z jedną ze swoich flagowych marek, & Other Stories.
.get_the_title().

Coraz więcej nie tylko mówi, ale też robi się, aby spopularyzować trend na #resale. Oddawanie, pożyczanie i kupowanie używanej odzieży sprzyja nie tylko naszym portfelom, ale przede wszystkim chroni środowisko i ogranicza nadmierną produkcję ubrań. Chociaż koncern H&M ma kilka nieekologicznych działań na sumieniu, nie można mu odmówić wielu prób dążenia do bycia marką utrzymaną w duchu mody odpowiedzialnej.

Kolekcja Conscious, recykling, tworzenie ubrań z nowatorskich tworzyw pozyskanych z ananasa, skórki pomarańczy oraz alg, a teraz pomysł na wykorzystanie rosnącej fali popularności secondhandów i odzieży używanej.

H&M bardzo stara się, aby połączyć dobry PR z korzystnym działaniem na rzecz środowiska.

W tym celu szwedzki gigant odzieżowy podjął współpracę ze specjalistą od internetowej sprzedaży używanych ubrań, portalem Sellpy.

Jak donosi portal fashionNetwork.com, już za kilka tygodni będziemy mogli zobaczyć dział secondhand na stronie jednego z popularniejszych brandów grupy H&M, marki & Other Stories.

Według podanych informacji dział będzie przekierowywał nas bezpośrednio na stronę partnera, czyli do e-sklepu Sellpy i tam będzie można sfinalizować kupno ubrań z drugiej ręki.

Jak będzie wyglądać selekcja ubrań i co konkretnie będzie znajdować się w ofercie szwedzkiego brandu? Na ten moment musi nam wystarczyć informacja o podjętych działaniach i fakt, że oprócz ubrań będziemy mogli kupić także akcesoria, biżuterię i kosmetyki. Resztę przetestujemy, jak tylko ruszy nowy dział w sklepie online & Other Stories.

Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcie główne: & Other Stories

FASHION