Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

TOMMY JEANS x NBA: wspólna kolekcja kapsułowa

Kolekcja to hołd mody streetwearowej dla sportu, który stał sie integralną siłą w budowaniu kultury ulicznej i różnorodnych społeczności.
.get_the_title().

Kapsułowa kolekcja TOMMY JEANS stworzona we współpracy z National Basketball Association (NBA) to hołd dla sportu, który stał się integralną siłą w budowaniu kultury ulicznej, różnorodnych społeczności i kolejny ukłon w stronę korzeni marki oraz jej roli w tworzeniu amerykańskiego streetwearu oraz nostalgii za latami 90.

Związek Tommy’ego Hilfigera ze światem koszykówki i kultury street zaczął się w latach 90., kiedy jego marka przyciągnęła uwagę najpopularniejszych gwiazd, z których wiele było związanych z NBA. Ubrania z charakterystycznym logo TOMMY HILFIGER zdefiniowały styl ówczesnej epoki i często były widywane podczas rozgrywek sportowych — od profesjonalnych meczów po amatorskie rozgrywki na ulicach. Sport już na zawsze pozostał ważnym elementem marki Hilfigera, która niedawno współpracowała z takimi mistrzami sportu jak tenisista Rafael Nadal lub mistrz świata Formuły 1, Lewis Hamilton.

Najnowsza kolekcja  Tommy’ego to streetwear w najlepszym wydaniu przeznaczona dla każdego, kto lubi miejski styl życia, tempo charakteryzujące grę w koszykówkę, no i oczywiście jest fanem rozgrywek NBA. W jej skład wchodzą między innymi luźne ubrania z nadrukami z logo drużyn NBA, bluzy i spodnie dresowe oraz T-shirty i szorty, które świetnie będą wyglądały w zestawieniu z kurtką bejsbolówką i jeansowymi spodniami.

Kolekcja kapsułowa TOMMY JEANS i NBA jest częścią globalnej kampanii TOMMY JEANS Spring 2022 'Play to Progress’, która bada nowe możliwości twórczej ekspresji i zachęca do inicjowania pozytywnych zmian.

Przyjaciele TOMMY JEANS są zaproszeni do przyłączenia się do społeczności i rozmowy za pośrednictwem #TommyJeans i @TommyJeans na Instagramie. Cyfrowa destynacja łączy muzykę, odzież uliczną i kulturę młodzieżową z eksperymentalnymi treściami dostępnymi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, które przesuwają granice autentyczności mody i wyrażania siebie.

FASHION