Urban Doog, czyli design, w którym pieskie życie spotyka się z modą
Urban Doog to projekt dwóch koleżanek, Klaudii Urban i Marty Pacek, które tak jak i ty mają bzika na punkcie swoich czworonożnych pupili. Jak same mówią, pies jest dzisiaj towarzyszem niemal każdej codziennej czynności. Jego rola nie ogranicza się tylko do merdania ogonem na powitanie. Z psiakami chodzimy do knajpek, jeździmy na wakacje, biegamy, uprawiamy sport, a niektórzy nawet zabierają je ze sobą do pracy.
Projekty polskiej marki mają odpowiadać na potrzeby obu stron: właściciela i psa, który przecież tez zasługuje na najlepszy design.
W pierwszej kolekcji BIG CITY LIFE znajdziecie podstawowe akcesoria dla psów, czyli obroże oraz smycze.
Wielkim plusem jest stworzenie estetycznych torebek na woreczki, które spokojnie mogłyby się znaleźć w ofercie niejednego brandu produkującego galanterię skórzaną. Możecie przyczepić je do smyczy albo do paska w spodniach — w obu przypadkach będą wyglądały szykowniej, niż się tego spodziewacie.
Każdy produkt Urban Doog to całkowicie ręczna robota. Właścicielki posiadają swój warsztat, w którym realizują zamówienia z bieżącej kolekcji lub robią wersje na zamówienie, na przykład z wygrawerowanym imieniem twojego psiaka na skórzanej obroży.
To, co jednak zachwyca najbardziej to lookbook, który łączy w sobie minimalistyczną estetykę z nietypowymi kadrami piesków i piękną kolorystyką.
„Where Doogs Meet Fashion” — to hasło, z którym Urban Doog wkracza na polski rynek i trzeba przyznać, że to bardzo udany debiut.
Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: Urban Doog