Vans × SZA: manifest indywidualności i wspólnoty
Laureatka pięciu nagród Grammy, ikona stylu i głos definiujący emocjonalny ton generacji, obejmuje rolę dyrektorki artystycznej Vans, wnosząc do marki swoją bezkompromisową autentyczność i wyobraźnię. To spotkanie dwóch światów: nieujarzmionej kreatywności Vans, od dekad związanej z kulturą skate i wolnością ekspresji, oraz wizji artystki, która jak sama podkreśla ’w Vans czuje się wolna’.
SZA nie tylko stanie za sterami nadchodzących kampanii, ale też współtworzy ekskluzywne kolekcje produktów. Jej zadaniem jest wprowadzenie świeżego spojrzenia, które podkreśli emocje, radość i wspólnotę – wartości, które obie strony stawiają w centrum.
– Mam misję pokazać, że radość, kreatywność i więź wciąż są punktami dostępu. Odwaga i ciekawość to styl życia. Vans stoi tam, gdzie ja stoję”– mówi SZA.
Pierwsza odsłona tej współpracy to kampania będąca hołdem dla wrażliwości, sztuki i autorefleksji. W centrum narracji znalazł się jeden z ulubionych modeli artystki, Vans Knu Skool w klasycznej czarno-białej odsłonie.
Ten reinterpretowany model z 1997 roku, inspirowany deskorolkowym DNA, zachwyca dziś przeskalowaną sylwetką, nadmuchanym językiem i oversize’owymi sznurówkami, będąc idealnym przykładem, jak nostalgia spotyka się z nowoczesnością. Za reżyserię kampanii odpowiada Sophie Jones, a stylizacje przygotowała Alejandra Hernandez. Efekt? Oniryczne obrazy, które wyglądają jak z artystycznego snu w duchu Off the Wall.

Kim jest SZA?
Nie tylko piosenkarka i autorka tekstów, ale zjawisko kulturowe. Jej muzyka wymyka się gatunkom, łącząc szczerość, delikatność i siłę. Od multiplatynowego Ctrl, przez rekordowy SOS, aż po najnowsze projekty, SZA konsekwentnie redefiniuje granice między muzyką, stylem a emocjami. Na swoim koncie ma ponad 70 miliardów odtworzeń i 77 nagród, w tym pięć Grammy, Billboard Music Awards, BET Awards i MTV VMA. W 2025 roku zadebiutowała także na dużym ekranie, potwierdzając, że jej twórczość nie zna granic.

Vans i filozofia Off the Wall
Od 1966 roku Vans pozostaje symbolem wolności, młodości i odwagi. Marka, która zrodziła się z kultury skate, dziś inspiruje kolejne pokolenia do przełamywania schematów. Partnerstwo z SZA nie jest więc przypadkiem – to naturalne spotkanie dwóch wizji, które celebrują indywidualność i wspólnotę. Bo Vans i SZA mają wspólną misję: przypominać, że siła tkwi w byciu sobą. Vans Knu Skool w czarno-białej odsłonie dostępny już teraz w wybranych sklepach oraz na vans.com.

zródło: informacja prasowa