Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

W nowej kampanii Kenzo Britney Spears wygląda jakby znowu miała… 20 lat. Przesadzili?

Świat mody i popu zelektryzowała wczorajsza wiadomość o tym, że dawno niewidziana, ani tym bardziej niesłyszana Britney Spears została nową twarzą kampanii Kenzo. I to właśnie jej twarz w szczególności przykuwa naszą uwagę.
.get_the_title().

Kampania dla marki Kenzo to debiut popowej księżniczki w świecie high fashion. Jeśli więc do tej pory Britney nie kojarzyła się wam z wielkim światem mody, pierwszym rzędem na wybiegu u Gucci czy kreacjami, które z miejsca lądowały na osobach z list najlepiej ubranych, to rzeczywiście nic nie przegapiliście. Wybranie Britney Spears do kampanii reklamowej luksusowej marki zaskoczyło wszystkich.

Kenzo Campaign 2018
Kenzo Campaign 2018

Zdjęcia, których autorem jest Peter Lindbergh, utrzymane są w stylistyce lat 80. i 90., kiedy to mini plecaczki, denim i czapki z daszkiem były podstawą stylówki. Britney paraduje więc w krótkiej bluzie, której nie powstydziłaby się za młodu, a także w seksownym jeansowym zestawie i całkiem śmiało pokazuje nam odrobinę swojego wyrzeźbionego ciała. Że Britney dba o kondycję, widać na jej Instagramie. Jednak w tym samym miejscu możecie też zobaczyć, że promienna, świeża, dziewczęca i wyglądająca na dwadzieścia parę lat Brit z reklamy Kenzo ma niewiele wspólnego z prawdziwą Britney Spears, która, co tu dużo mówić, ma za sobą bardzo kiepskie lata kondycji psychicznej i zdrowotnej.

Kenzo Campaign 2018
Kenzo Campaign 2018

To dobrze, że wszystko wskazuje na to, że dawna gwiazda popu w końcu wyszła na prostą, ale nie ma też co udawać, że udało jej się cofnąć w czasie. Te zdjęcia z pewnością miały nawiązywać do wizerunku takiej Brit, jaką wszyscy chcielibyśmy zapamiętać, jednak prawda jest taka, że 36-latka prezentowała się nam już w różnych wydaniach i każde z nich powoli zacierało wspomnienie słodkiej nastolatki z kucykami i blond Justinem u boku. Może jednak warto zacząć pokazywać gwiazdy chociaż odrobinę bardziej takimi, jakie są i angażować je do zdjęć, które są spójne z rzeczywistością?

Post udostępniony przez Britney Spears (@britneyspears)

Post udostępniony przez Britney Spears (@britneyspears)

Post udostępniony przez Britney Spears (@britneyspears)

Tekst: MW

FASHION