Wakacyjny pop-up MAKO to soczysta i orzeźwiająca limonka

Tego lata marka MAKO postawiła na odcień Limone. Energetyczny kolor znajdziecie zarówno w jej kolekcji butów i torebek, jak i w nowym butiku, który niedawno otworzył się przy Mokotowskiej 43.
Skórzane torebki i buty – to z nich słynie marka MAKO.

Nowa kolekcja...

Marka MAKO jest świetnie znana wszystkim, którzy kochają torebki i buty. Pojawiła się już ponad dekadę temu, a dokładnie w 2011 roku, rozkochując w sobie gwiazdy, influencerki i wszystkie entuzjastki mody. I nic dziwnego, bo minimalistyczne projekty MAKO są jednocześnie i na czasie, i ponadczasowe, a do tego wyróżnia je rzemieślnicze podejście do procesu produkcji.

Dążymy do perfekcji, kochamy surowy minimalizm, zwracamy uwagę na detale i jakość. Uważnie słuchamy naszych Klientek, wraz z nimi tworząc produkt i markę, z której jesteśmy dumni – opowiada założycielka, Anna Sękowska.

Niedawno marka wypuściła nową kolekcję torebek i butów, w której znalazły się między innymi lekkie i eleganckie klapki na niewielkim obcasie, które dostępne są w kolorze limonkowym, szałwiowym i czarnym, czy torby-siatki, których splot przywodzi na myśl nie tylko sam środek lata, ale i rybackie sieci. Są również bijące rekordy popularności torebki bagietki (także w trzech kolorach: limonkowym, czarnym i brązowym), a także klasyczne clogsy.

Pop-up MAKO ma kolor energetycznej limonki.

...i nowy butik!

Premierze nowej kolekcji towarzyszyło także otwarcie letniego pop-upu MAKO. Marka w dalszym ciągu mieści się w samym sercu Warszawy, czyli przy ulicy Mokotowskiej. Obecnie jednak przesunęła się o kilka numerów w stronę tętniącego życiem Placu Zbawiciela i znajdziecie ją pod numerem 43. Architektkami, które odpowiadają za wnętrze nowego butiku, są Anna Marcinkowska-Ziętek i Paulina Świst.

Marcinkowską-Ziętek i Świst wyraźnie zainspirował soczysty kolor limonkowy, który pojawia się w najnowszej kolekcji MAKO. To właśnie on stał się najważniejszym odcieniem w pomieszczeniu. W centrum butiku znalazła się instalacja utrzymana w tym żywym kolorze, na której eksponowane są nowości. Zdecydowanie przyciąga ona wzrok, bo reszta wnętrza utrzymana jest w spokojnych barwach – białe ściany i neutralna podłoga pozwalają od razu dostrzec to, co jest najważniejsze. Witryna pop-upu również przyciąga energetyczną limonką.

Inspiracją do stworzenia pop-upu dla MAKO była wiodąca kolorystyka najnowszej, letniej kolekcji marki. Chciałyśmy stworzyć ekspozycję, która zaintryguje, a jednocześnie podkreśli limonkowe torebki i buty. Tak powstał pomysł na monochromatyczną wyspę i chmurę z kwiatów, które kojarzą się z latem i wypoczynkiem. Wyspa kontrastuje z bielą reszty wnętrza i przyciąga wzrok. Ten jednokolorowy total look ekspozycji limonkowych produktów sprawia, że trudno przejść obojętnie obok najnowszych modeli MAKO, a
właśnie o to nam chodziło
– wyjaśniają architektki.

Zdjęcia: MAKO

Preloader spinner
Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook