Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Apple TV Plus ma zadebiutować w listopadzie. Będzie trochę drożej niż u konkurencji

Rynek streamingowy przyciąga coraz więcej inwestorów. Może się jednak okazać, że tortu nie wystarczy dla wszystkich gości.
.get_the_title().

Kalifornijska spółka stopniowo dogania liderów branży mediów strumieniowych. Płynne przejście od aplikacji Muzyka do Apple Music okazało się strzałem w dziesiątkę. Usługa zdołała już przegonić Spotify na amerykańskim podwórku. W realiach międzynarodowych zajmuje obecnie drugie miejsce, ale twórcy zdecydowanie mają apetyt na więcej. Wkrótce oferta amerykańskiej marki zostanie poszerzona o własną platformę z filmami oraz serialami.

Oczekiwania zarządu są ogromne, o czym świadczy planowany budżet wynoszący 6 miliardów dolarów.

Bloomberg opublikował informacje, które rzucają więcej światła na premierę usługi. Wedle doniesień, miesięczny abonament Apple TV Plus wyniesie 9,99 dolara, czyli odrobinę więcej niż na Netfliksie, Amazon Prime Video oraz Disney+. We wstępnej fazie widzowie uzyskają dostęp do „The Morning Show”, „See”, „Truth Be Told”, „Amazing Stories” oraz cyklu dokumentalnego „Home”.

Wspomniane produkcje prezentują się obiecująco, ale bez wątpienia rywale będą mieli znacznie więcej do zaoferowania.

Jeszcze kilka lat temu mechanizm sprzedażowy Apple działał jak w szwajcarskim zegarku. Sytuacja pogorszyła się w 2016 roku, kiedy ukazał się iPhone 7. Konsumenci zaczęli powątpiewać w innowacyjny wizerunek marki, a tym samym bardziej zwlekali z wymianą swoich urządzeń. Usługi napędzane opłatami abonamentowymi to próba podreperowania budżetu. Do walki o uwagę klientów stają Apple Music, Apple News+, Apple Arcade, Apple TV Plus, a także iCloud.

Autor: JN

FUTOPIA