Futurystyczny sklep w Szanghaju łączy sprzedaż online i offline

Heyshop to platforma sprzedaży detalicznej, na której znajdziemy ponad tysiąc niezależnych marek. Teraz otwiera swój punkt w Szanghaju, w którym połączy sprzedaż detaliczną z technologią monitorującą aktualne trendy w zakupach online (Online Merge Offline – OMO). W przeciwieństwie do tradycyjnych sklepów, podstawową zasadą tego miejsca będzie elastyczność.
Sprzedawane przedmioty będą wybierane na podstawie analizy danych – mogą to być nie tylko różne marki, ale także różne kategorie produktów.
Misją tego nowego typu sklepu jest ciągłe zmienianie ekspozycji, polecanie nowych produktów oraz zachęcanie klientów do zakupów zarówno offline, jak i online.





Heyshop łączy wyjątkowo nowoczesny sposób robienia zakupów oraz przyjemne aspekty tradycyjnego doświadczenia.
A to wszystko w pięknym, pastelowym, współczesnym wnętrzu, na środku którego stanie 7 przymierzalni. Za ten futurystyczny projekt odpowiada chińskie studio Daylab.




Tekst: AB