Futurystyczny sklep w Szanghaju łączy sprzedaż online i offline

Heyshop w Szanghaju wprowadza handel detaliczny w nową erę. Jednego dnia może sprzedawać kosmetyki, a drugiego odzież lub elektronikę.
.get_the_title().

Heyshop to platforma sprzedaży detalicznej, na której znajdziemy ponad tysiąc niezależnych marek. Teraz otwiera swój punkt w Szanghaju, w którym połączy sprzedaż detaliczną z technologią monitorującą aktualne trendy w zakupach online (Online Merge Offline OMO). W przeciwieństwie do tradycyjnych sklepów, podstawową zasadą tego miejsca będzie elastyczność.

Sprzedawane przedmioty będą wybierane na podstawie analizy danych – mogą to być nie tylko różne marki, ale także różne kategorie produktów.

Misją tego nowego typu sklepu jest ciągłe zmienianie ekspozycji, polecanie nowych produktów oraz zachęcanie klientów do zakupów zarówno offline, jak i online.

Futurystyczny sklep w Szanghaju laczy sprzedaz online i offline Futurystyczny sklep w Szanghaju laczy sprzedaz online i offline Futurystyczny sklep w Szanghaju laczy sprzedaz online i offline Futurystyczny sklep w Szanghaju laczy sprzedaz online i offline Futurystyczny sklep w Szanghaju laczy sprzedaz online i offline

Heyshop łączy wyjątkowo nowoczesny sposób robienia zakupów oraz przyjemne aspekty tradycyjnego doświadczenia.

A to wszystko w pięknym, pastelowym, współczesnym wnętrzu, na środku którego stanie 7 przymierzalni. Za ten futurystyczny projekt odpowiada chińskie studio Daylab.

Futurystyczny sklep w Szanghaju laczy sprzedaz online i offline Futurystyczny sklep w Szanghaju laczy sprzedaz online i offline Futurystyczny sklep w Szanghaju laczy sprzedaz online i offline
Futurystyczny sklep w Szanghaju laczy sprzedaz online i offline
Fot. Daylab Studio

Tekst: AB

Banner Image Banner Image
AdvertisementAdvertisement
AdvertisementAdvertisement
Preloader spinner
Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook
Age: