Możesz stworzyć siebie w cyfrowej wersji. MetaHuman Creator trafił do wczesnego dostępu

Epic Games, producent i wydawca gier komputerowych, uruchomił wczesny dostęp do swojego narzędzia MetaHuman Creator, które umożliwia tworzenie realistycznych animowanych postaci ludzkich w ciągu kilku minut. Aby uzyskać dostęp, wystarczy się zarejestrować.
.get_the_title().

W lutym zeszłego roku Epic Games zaskoczył wszystkich zainteresowanych tworzeniem cyfrowych postaci MetaHuman Creatorem – aplikacją w chmurze pozwalającą zabawić się w boga i ulepić z cyfrowej gliny metaczłowieka, którego można następnie animować w Unreal Engine. Wtedy narzędzie nie było jeszcze dostępne dla każdego, ale producent w końcu oddał je do rąk graczy we wczesnym dostępie. Żeby z niego skorzystać, trzeba wyrazić swoje zainteresowanie poprzez rejestrację na stronie, a następnie poczekać aż firma przyzna nam dostęp.

Epic twierdzi, że zrobi wszystko, co w jego mocy, żeby chętni nie musieli czekać jak w kolejce do szczepień.

Jednak ze względu na oparty na chmurze charakter aplikacji, producent zamierza dodawać kandydatów stopniowo, więc może minąć nawet kilka dni, zanim nadejdzie nasza kolej.

Korzystając z MetaHuman Creator, możemy manipulować mimiką i rysami twarzy, dostosowywać karnację skóry, edytować zęby i wybierać z gotowej gamy typów ciała, fryzur, ubrań i tak dalej. Możliwości są naprawdę przeogromne. Kiedy skończymy swoją postać, możemy ją wyeksportować i pobrać, skonfigurowaną i gotową do animacji w silniku Unreal Engine.

Stworzenie własnego digitalowego klona nie powinno stanowić większego problemu.

Dla tych, którzy wolą od razu zacząć korzystać z cyfrowych ludzi w Unreal Engine, zamiast bawić się we współczesnego Leonarda da Vinci rysującego człowiek witruwiańskiego, Epic Games zapewnia również ponad 50 gotowych metaludzi do pobrania i wykorzystania w projektach.

MetaHuman Creator łączy w sobie technologie 3Lateral i Cubic Motion – obie teraz są częścią Epic Games – i czyni je dostępnymi dla wszystkich. Wcześniej tworzenie postaci tego kalibru było możliwe tylko za pomocą niezwykle czasochłonnych i kosztownych metod wewnętrznych lub outsourcingu.

Projekty MetaHuman muszą być renderowane za pomocą silnika Unreal Engine. Wymaga to komputera z systemem Windows lub MacOS z dostępem do internetu i przeglądarką Chrome, Edge, Firefox lub Safari. Potrzebne będzie także konto Epic Games. Aby pobrać swoje MetaHumans, trzeba zainstalować darmową aplikację Quixel Bridge (kolejny start-up przejęty przez Epic).

Character Creator Metahumans GIF By Unreal Engine
Tekst: Konrad Siwik

Preloader spinner
Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook