Nie chcesz brać ślubu? To chociaż kup jej pierścionek z diamentem!
Branża biżuterii diamentowej nie ma się najlepiej, m.in. dlatego, że Millennialsi nie są zbyt chętni do zawierania związków małżeńskich. Organizacja handlowa Diamond Producers Association nawiązała jakiś czas temu współpracę z agencją reklamową Mother New York, by pokazać swoje produkty w nowej odsłonie. W efekcie powstała kampania reklamowa, która pokazuje diamenty jako prawdziwy symbol głębokiego emocjonalnego związku dwojga młodych osób. Reklama daleka jest jednak od natrętnego moralizatorstwa i zachęcania Millenialsów do formalizowania związków.
Kampania „Real Is Rare” jest rezultatem 6-miesięcznych badań agencji i firmy badawczej. Powstała na postawie ankiet przeprowadzonych wśród młodych ludzi z całych Stanów Zjednoczonych. Rezultatem są intymne, impresjonistyczne portrety dwóch związków.”Prawdziwe”, pozbawione konwenansów relacje są zdaniem twórców kampanii, bardziej autentyczne. Właśnie dlatego powinny je reprezentować prawdziwe szlachetne kamienie, a nie tanie imitacje.