Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Polski start-up Packhelp pozyskał 10 mln dolarów na dalszy rozwój

Packhelp zajmuje się produkcją spersonalizowanych opakowań.
.get_the_title().

Polski start-up Packhelp został założony w 2015 roku. Zajmuje się produkcją spersonalizowanych pudełek i opakowań, które klienci mogą samodzielnie projektować. Minimalna wielkość zamówienia wynosi 30 sztuk. Jak tłumaczą założyciele start-upu, ich celem jest pokazanie, jak ważne jest unboxing experience.

Wygląda na to, że coraz więcej firm ma tego świadomość, bo z usług Packhelp skorzystało dotychczas m. in. Google, H&M, L’Oreal, Uber, Wrangler czy BMW.

Start-up rozwija się niezwykle dynamicznie. W 2017 roku miał 500 klientów i wszyscy oni pochodzili z Polski. 2 lata później Packhelp współpracuje z ponad 10 tys. klientów z ponad 30 krajów Unii Europejskiej.

Inwestorzy wsparli właśnie polski start-up kwotą aż 10 mln dolarów.

Rundę inwestowania prowadził fundusz White Star Capital. – Twórcy Packhelp znaleźli unikalny model biznesowy. Wykorzystali nowoczesne technologie, by umożliwić każdemu zamawianie spersonalizowanych opakowań, które wcześniej zarezerwowane były tylko dla dużych firm. Dzięki technologii, wyjątkowemu procesowi sprzedaży, doskonałej obsłudze klienta i ciągłemu poszerzaniu oferty, Packhelp szturmem podbija kolejne rynki i wkrótce ma szansę stać się jednym z najważniejszych graczy na globalnym rynku opakowań – powiedział Nicolas Stocks z White Star Capital. Dzięki pozyskanym środkom Packhelp będzie mógł dalej rozwijać sprzedaż w Europie, a także poszerzyć swą ofertę.

Źródło zdjęć: zapakuj.to
Tekst: NS

FUTOPIA