W Warszawie otworzył się Carrefour Pro. W środku… 19 interaktywnych ekranów do zakupów
Nadążanie za technologicznymi przemianami to jeden z kluczy do tego, by duże marki zachowały konkurencyjność i renomę. Otwarty właśnie w Warszawie (Centrum Handlowe Atrium Promenada) hipermarket Carrefour PRO to jasny sygnał, że firma doskonale zdaje sobie z tego sprawę.
Na co, oprócz konwencjonalnych zakupów, mogą liczyć klienci jednego z najnowocześniejszych sklepów w Polsce?
W obiekcie o powierzchni 2000 metrów kwadratowych będzie można korzystać z aplikacji Scan&Go umożliwiającej skanowanie kupowanych produktów.
Tym samym płatności bez problemu dokonamy zarówno z telefonu, jak i w specjalnych, usytuowanych w budynku kasach.
Drugie warte wspomnienia udogodnienie to możliwość złożenia zamówienia na konkretne produkty, które zostaną nam dostarczone albo pod podany adres, albo pozostawione w sklepie lub Coolmacie (specjalny paczkomat) przed centrum handlowym. By to zrobić należy skorzystać z któregoś z 19 interaktywnych ekranów w markecie lub z aplikacji MójCarrefour.
Także sama architektura wnętrza jest specyficzna, gdyż kasy (tradycyjne i samoobsługowe), zamiast przy wejściu, usytuowano w centrum obiektu – nieco na wzór chociażby punktów odzieżowych. Zauważalna jest też duża troska o sferę wizualną. Dla entuzjastów rozliczeń na papierku przygotowano zaś fakturomat.
Źródło: gazeta.pl