Znani dziennikarze sportowi zakładają własne stacje radiowe

Czy tematyczne audycje o różnych dyscyplinach mają szansę przyciągnąć dużą liczbę odbiorców? To się okaże, ale już teraz w świecie sportu można dostrzec przejawy popularności bardziej tradycyjnego medium, jakim jest radio.
.get_the_title().

Medium, które zrobi największą furorę w światku polskiego dziennikarstwa sportowego w 2018 roku będzie prawdopodobnie… radio.

Po wielu spekulacjach na temat tego, co po odejściu z Canal+ (ponad 20 lat działalności na rzecz stacji!) będą robić Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski, wiemy już, że panowie zaangażują się w działalność radia zapinamypasy.pl. Twarowski wraz z Mikołajem Krukiem (dotychczas Radio Zet) jako główni twórcy, zaś Smokowski wystąpi w roli współpracownika. Dziennikarze zameldują się na pokładzie, gdy tylko skończy im się okres zakazu konkurencji z poprzednim pracodawcą. Z pewnością możemy spodziewać się pasjonujących, merytorycznych i dowcipnych audycji.

Nie próżnuje również Krzysztof Stanowski – autor portalu Weszło. Już na dniach ruszy jego stacja Weszło FM, która, według obietnic, ma nadawać przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Ze szczegółowymi motywacjami kierującymi Stanowskim możecie zapoznać się tutaj. W skrócie plan jednego z lepiej piszących o sporcie ludzi w kraju sprowadza się do takich ruchów:
Po pierwsze – wzmacniamy sam portal weszlo.com.
Po drugie – uruchamiamy radio sportowe.
Po trzecie – budujemy ultra-profesjonalne studio telewizyjne.
Po czwarte – zakładamy portal e-sportowy.
Po piąte – założyliśmy klub piłkarski.

Co istotne, działalność radiowa będzie ściśle połączona z nadawaniem materiałów wideo o jakości telewizyjnej (chociażby kultowy „Stan Futbolu”) oraz udostępnianiem ich na YouTubie. Weszło nawiązało w tym zakresie współpracę ze znanym youtuberem Mieciem Mietczyńskim, obiecuje też wiele innych niespodzianek.

Tak odważne postawienie na radio w dobie internetu może nieco zaskakiwać, ale biorąc pod uwagę rzetelność wszystkich powyższych dziennikarzy i liczbę sympatyków, którzy ślepo podążą za nimi na dowolną platformę, można mieć chyba nadzieję na długie godziny ciekawego sportowego kontentu. I na to – od wartościowych treści po barwne grono gości i ekspertów od przeróżnych dyscyplin – bardzo liczymy!

Tekst: WM
Źródło: wirtualnemedia.pl

Banner Image Banner Image
AdvertisementAdvertisement
AdvertisementAdvertisement
Preloader spinner
Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook
Age: