Margaret, Tymek, Natalia Nykiel… w świetnej kampanii Motorola poznacie ich trochę lepiej

Margaret, Tymek, Natalia Nykiel nie godzą się na szufladkowanie. W kampanii 'Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor' marki Motorola możecie zajrzeć od ich świata. Kto z nich jest molem książkowym, kto kocha ceramikę, a kto jeździ nocami na motorze i spędza godziny w ciemni? Pamiętajcie pozory mogą mylić.
.get_the_title().

Motorola ruszyła z kampanią 'Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor’, w której młodzi polscy artyści dzielą się swoim pełnym koloru światem. Dlaczego postanowili pokazać swoje własne historie? Margaret, Tymek, Natalia Nykiel nie godzą się na szufladkowanie, definiowanie przez innych, a takie jest właśnie przesłanie tej kampanii. Motorola Polska zapowiada, że wkrótce pojawią się filmy z kolejnymi artystami młodego pokolenia.

Polski oddział Motorola zaprosił do współpracy postacie, które wyróżniają się stylem, charakterem i determinacją. To wyjątkowo zdolni ludzie, którzy od lat podążają swoją drogą i odnoszą sukcesy. Artyści postanowili trochę się przed nami odkryć, pokazują swoje zajawki, pasje…unikalne kolory. W fajnie zrealizowanych, niemalże intymnych filmach w reżyserii Krzysztofa Wróbla możemy zajrzeć do ich świata.

Margaret, to wokalistka, autorka tekstów i kompozytorka, jedna z najbardziej popularnych artystek młodego pokolenia. Na swoim koncie ma pięć studyjnych albumów, w tym dwa nagrodzone platyną. Jest laureatką wielu branżowych nagród na czele z MTV Europe Music Awards oraz Eska Music Awards.

’Zawsze uwierały mnie pudełka, bo zazwyczaj były za małe na całe spektrum możliwości, które mam i horyzontów, na które patrzę’ – Margaret.

’Nie daj się definiować przez świat, który widzą inni. Nie pozwól na to, by opinia publiki ukryła to, kim naprawdę jesteś’ – Margaret.

Zawsze czułam, że jestem w ciągłym rozwoju i nie da się mnie określić tylko jednym słowem, a jak się da – to na krótką chwilę – bo jest przecież tyle opcji i smaków, których jestem ciekawa i chcę spróbować. Myślę, że to moje uporczywe dążenie do niezależności i wolności jest nadrzędną cechą artystów – przestrzeń to kreacja. Dlatego tak dużo mam zajawek poza muzycznych – ceramika, żeglarstwo, podróże – to coś, co mnie stymuluje i inspiruje’ – tłumaczy Margaret.

Tymek, autor utworów muzycznych i tekstów. Jego płyty wielokrotnie osiągały status platynowych i diamentowych. W 2021 roku, jako pierwszy artysta wywodzący się z kultury hiphopowej w Polsce otrzymał podwójny diament za singiel 'Język Ciała’.

’Bezkompromisowa autentyczność. Myślę, że tak się tworzy oryginalność’ – Tymek x #IcePalace

'Nie musisz poddawać się prostym definicjom. Nie musisz godzić się na wybrane określenia. Wyrażając swoją autentyczność, pokazujesz siłę, która może przemienić się w najcenniejszą inspirację dla innych. Moje życie polega na tworzeniu własnej definicji, która jest dla mnie wyrazem wolności. Przestrzeń za to jest jak dom dla twórcy, istotna jest więc autentyczność w działaniach i świadomość własnych potrzeb, przestrzeni i bezkompromisowość w ochronie swoich ideałów’ – mówi Tymek.

Właśnie pojawił się kolejny film w ramach kampanii, tym razem z Natalią Nykiel w roli głównej.

'Poprzez kampanię Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor chcemy pokazać, jak często mylnie postrzegamy ludzi przez pryzmat ich zawodu, tego jak wyglądają, jaki jest ich wizerunek sceniczny. Piszemy własne historie na ich temat i nie zdajemy sobie sprawy z tego, że często rzeczywistość jest zupełnie inna i osoba, która może wydawać się całkowitym ekstrawertykiem, który porywa tłumy najlepiej czuje się w swoim domu w lesie, gdzie spędza czas z najbliższymi. Naszym celem jest zachęcić naszych odbiorców, aby odważnie kroczyli przed siebie i nie dawali innym się definiować’ – powiedziała Anna Staszyńska, Head of Marketing w Motorola.

źródło: materiały prasowe

KULTURA I SZTUKA