Piękna kolekcja i zachwycająca kampania L37 zwiastują wiosnę

Kolekcja L37 Big City Girl na wiosnę-lato 2025 przenosi nas na słoneczne ulice Warszawy, Paryża, Rzymu lub Nowego Jorku. Dziewczyna z wielkiego miasta przemierza je w kobiecych stylizacjach. Buty i dodatki z nowej kolekcji L37 to esencja miejskiego stylu.
.get_the_title().

Nowy sezon w L37 to hołd dla kobiet, które czują puls miasta, ale potrafią też znaleźć w nim momenty wytchnienia. Bohaterka kampanii Big City Girl żyje w rytm pulsującej energią wielkiej metropolii – dzień zaczyna od porannej kawy w ulubionej kawiarni, znajduje też czas na spacer w ulubionym parku i chwilę zaczytania się z książką na ławce. Jej codzienność to harmonia pomiędzy intensywną pracą a chwilami tylko dla siebie. L37 towarzyszy jej na każdym kroku – dosłownie. Buty Loft37 łączą elegancję z komfortem, pozwalając z lekkością przemierzać miasto, niezależnie od tempa dnia. Celebruje proste przyjemności i buduje swój własny rytuał miejskiego życia.

Kampania to opowieść o kobiecie, która nie boi się kontrastów – tak jak miasto, które ją inspiruje. Pełna swobody, autentyczna, zawsze w ruchu – Big City Girl.

Marka L37 przedstawia nową kolekcję butów i torebek na sezon wiosna-lato 2025. Dominują w niej baleriny, które występują w aż 11 odsłonach, w tym w bestsellerową siatkę. Do kolekcji dołączają nowe modele torebek – głownie w rozmiarze midi.

Wiosna-lato to mój ulubiony czas w modzie. Mogę nie tylko bawić się modelami butów, ale też fakturami i kolorami. Dlatego w nowościach pojawiły się wiosenne mokasyny wykonane w print zebry czy baleriny, które są wykonane ze skóry przypominającej plecionkę a także letnie sandały i klapki z niewielkim krowim akcentem. Szczególną uwagę warto zwrócić na połączenie skóry z rafią. Natomiast w kolekcji torebek postawiliśmy na skórę zamszową w odcieniach brązu a także zaprojektowaliśmy modele, które przypominają koszyki. Efekt jest naprawdę świetny, a torebki mają najwyższą jakość – mówi Joanna Trepka, współwłaścicielka i projektantka marki L37.

Za piękna kampanię polskiej marki odpowiada fotografka Monika Lenarczyk, której modowe kadry idealnie oddają letni klimat wielkiego miasta.

W najnowszej kolekcji L37 znalazły się między innymi klasyczne loafersy i baleriny, klapki na koturnie (hit nadchodzącego sezonu), czółenka na wygodnym, niewielkim obcasie oraz praktyczne, pojemne torby typu shopper. Wyróżnia je jednak intrygujący detal – czy to kształt obcasa, czy ozdobna aplikacja, czy paseczek z charakternymi metalowymi oczkami. Torby z kolei charakteryzują się ciekawym kształtem trapezu lub fakturą drobnej plecionki. Kolorystyka oscyluje wokół klasycznej czerni i złamanej bieli, zahaczając również o trendy – jest miejsce na ciepły brąz, głęboki burgund oraz pastelową, masełkową żółć.

Carrie Bradshaw udowodniła, że moda to przede wszystkim zabawa – nie bała się eksperymentować, mieszać stylów i tworzyć zestawy, które odzwierciedlały jej osobowość. Kobieta L37 myśli podobnie. Nie trzyma się sztywnych zasad – jednego dnia stawia na klasyczne mokasyny, innego wybiera klapki na koturnie w maślanym odcieniu, dodając stylizacji wyrazistego charakteru.

Torebka Bon Voyage to dla niej coś więcej niż dodatek – towarzyszy jej jak najlepsza przyjaciółka, skrywając wszystko, czego może potrzebować w ciągu dnia: laptop, notatnik, ulubioną pomadkę i okulary przeciwsłoneczne. Bo w tętniącym życiem mieście nigdy nie wiadomo, kiedy słońce przebije się przez chmury czy wieżowce.

 

Modelka: Marta Lityńska / Model Plus
Fotograf: Monika Lenarczyk
Wideo: Katia Isaeva
Stylizacje: Ellie Łazarczyk
HMU: Łucja Siwek / Art Faces
Art Director: Kinga Janocha
Produkcja: Michał Sękowski

KULTURA I SZTUKA