Audi City Warszawa już otwarty w stolicy!
![Audi City Warszawa już otwarty w stolicy! .get_the_title().](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2018/11/img_4557.jpg)
Salony Audi City znajdują się w najbardziej prestiżowych lokalizacjach w centrach światowych metropolii. Pierwszy z nich powstał w 2012 roku w Londynie.
Po Londynie, Pekinie, Istambule, Berlinie, Moskwie i Paryżu przyszedł też czas na Warszawę.
Najnowszy showroom marki z Inglostadt łączy atuty rzeczywistego i cyfrowego świata oraz bazuje na doświadczeniach z marką. Profesjonalny zespół ekspertów Audi służy pełnym wsparciem w każdej kwestii związanej z wyborem i zakupem nowego samochodu, w tym w organizacji indywidualnej jazdy testowej czy w doborze odpowiednich usług finansowych.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/11/img_4541.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/11/img_4563.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/11/img_4566.jpg)
Nowoczesna technika pozwala na cyfrową prezentację dowolnie skonfigurowanego modelu Audi. W przestrzeni Audi City Warszawa znajdują się również wybrane, najnowsze modele spod znaku czterech pierścieni.
Audi City Warszawa to dwupiętrowy salon o łącznej powierzchni 530 metrów kwadratowych, gdzie wygospodarowano miejsce dla trzech pojazdów pokazowych. W otwartej przestrzeni Customer Lounge oraz kameralnych pomieszczeniach Private Lounges klienci mogą w komfortowych warunkach zaznajomić się z niezliczonymi opcjami wyposażenia, kolorami nadwozia i elementami dekoracyjnymi wnętrza, w pełni indywidualizując swoje Audi. Wymarzona konfiguracja samochodu może być prezentowana także za pomocą wirtualnej rzeczywistości.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/11/img_4811.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/11/img_4820.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/11/img_4763.jpg)
Audi to światowy pionier cyfrowej sprzedaży samochodów segmentu premium. Koncepcja wirtualnych działań sprzedażowych jest wizją przyszłości, którą koncern z Ingolstadt systematycznie wprowadza w życie.
– Motoryzacyjny świat szybko się zmienia, a wraz z nim zmieniają się oczekiwania i potrzeby ludzi związane z kupnem samochodu – powiedział Przemysław Schwarz, dyrektor marketingu Audi w Polsce.