Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Audi City Warszawa już otwarty w stolicy!

Przy warszawskim Placu Trzech Krzyży ruszył pierwszy w Polsce ekskluzywny salon sprzedaży Audi, który wykorzystuje cyfrowe systemy prezentacyjne, pozwalające na poznanie wszystkich modeli Audi w wirtualnej formie, w każdej możliwej konfiguracji.
.get_the_title().

Salony Audi City znajdują się w najbardziej prestiżowych lokalizacjach w centrach światowych metropolii. Pierwszy z nich powstał w 2012 roku w Londynie.

Po Londynie, Pekinie, Istambule, Berlinie, Moskwie i Paryżu przyszedł też czas na Warszawę.

Najnowszy showroom marki z Inglostadt łączy atuty rzeczywistego i cyfrowego świata oraz bazuje na doświadczeniach z marką. Profesjonalny zespół ekspertów Audi służy pełnym wsparciem w każdej kwestii związanej z wyborem i zakupem nowego samochodu, w tym w organizacji indywidualnej jazdy testowej czy w doborze odpowiednich usług finansowych.

Nowoczesna technika pozwala na cyfrową prezentację dowolnie skonfigurowanego modelu Audi. W przestrzeni Audi City Warszawa znajdują się również wybrane, najnowsze modele spod znaku czterech pierścieni.

Audi City Warszawa to dwupiętrowy salon o łącznej powierzchni 530 metrów kwadratowych, gdzie wygospodarowano miejsce dla trzech pojazdów pokazowych. W otwartej przestrzeni Customer Lounge oraz kameralnych pomieszczeniach Private Lounges klienci mogą w komfortowych warunkach zaznajomić się z niezliczonymi opcjami wyposażenia, kolorami nadwozia i elementami dekoracyjnymi wnętrza, w pełni indywidualizując swoje Audi. Wymarzona konfiguracja samochodu może być prezentowana także za pomocą wirtualnej rzeczywistości.

Audi to światowy pionier cyfrowej sprzedaży samochodów segmentu premium. Koncepcja wirtualnych działań sprzedażowych jest wizją przyszłości, którą koncern z Ingolstadt systematycznie wprowadza w życie.

Motoryzacyjny świat szybko się zmienia, a wraz z nim zmieniają się oczekiwania i potrzeby ludzi związane z kupnem samochodu – powiedział Przemysław Schwarz, dyrektor marketingu Audi w Polsce.

MOTO