Szwedzi wprowadzają nowy model użytkowania aut. Volvo XC40 w opcji na abonament jak telefon

Volvo wprowadza nowy model użytkowania aut. Jest nim abonament na samochód, który ma być tak prosty jak abonament na telefon. Wejście nowej usługi zbiegło się z inną głośną premierą szwedzkiej marki – Volvo XC40.
.get_the_title().

Volvo XC40 to na pewno jedna z najciekawszych premier ostatnich tygodni. Miejski crossover ma być kolejnym krokiem szwedzkiego producenta do stania się marką globalną. Oprócz innowacji technologicznych firma zaprezentowała także nowy model sprzedaży nazwany ‘Care by Volvo’.

Idea jest ściśle skonkretyzowana: wszystko ma być tak proste, jak to tylko możliwe. Użytkownik płaci miesięczną ratę, która ma obejmować wszystkie koszty związane z autem, takie jak ubezpieczenie i podatki. Okres umowy wynosi 24 miesiące. Po tym czasie można wybrać kolejne nowe auto.

Dodatkowym bonusem dla klienta będzie serwis concierge, w skład którego wchodzić będą takie usługi jak mycie i tankowanie samochodu, a także podstawianie i odbiór w odległości 50 km od salonu.

Co ciekawe, abonament nie wiąże użytkownika z jednym autem. Jeśli potrzebujemy większego auta na wakacje, wystarczy skontaktować się z salonem. Przez maksymalnie 7 dni będzie można cieszyć się XC60 lub V90. Wraz z nowym modelem Volvo wprowadza także cyfrowy kluczyk. By dzielić się autem ze znajomymi, wystarczy wysłać im zaproszenie na maila. Wszystkie te cechy sprawiają, że debiutująca usługa wydaje się dużo korzystniejsza niż jakakolwiek forma leasingu.

Rozwiązania proponowane przez Volvo wpisują się w światowy trend oddzielający użytkowanie od konieczności bycia właścicielem. W Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej jest to coraz bardziej powszechny model, natomiast w Polsce nadal widać przywiązanie do własności. W czasach, gdy liczy się przede wszystkim komfort i oszczędność czasu ‘Care By Volvo’ wydaje się jednak bardzo rozsądnym rozwiązaniem, które bez wpłaty własnej i za stałą opłatą pozwala cieszyć się nowym autem.

MOTO