We Wrocławiu działa pierwsza w Polsce hala do grania w wirtualnej rzeczywistości

Do wirtualnego świata można się tam przenieść już za 24 zł.
.get_the_title().

Ekipa Magic VR dysponuje przestrzenną halą o powierzchni ponad 700 m2 przy ulicy Bolesława Krzywoustego 82-86 we Wrocławiu. Na tym obszarze znajdują się m.in. zaawansowane symulatory VR Drivers oraz właściwa sala do gry, gdzie dzięki odpowiednio rozmieszczonym sensorom, gracze mogą poruszać się w wirtualnym świecie po obszarze niemal 300 m2, bez zbędnego okablowania.

Firma oferuje rozgrywkę w trybie multiplayer dla 4 graczy (docelowo 8, a nawet 16), którzy są ze sobą w pełni skomunikowani.

Gracze widzą się i słyszą w czasie rzeczywistym, co daje szerokie możliwości kooperacji, więź drużynową oraz doskonałą zabawę. Zresztą najlepiej zobaczcie sami, jak wygląda rozgrywka.

Jak reagują klienci?

To było jedno z tych doświadczeń, które sprawiają, że twoje myślenie o etapie, na którym jest technologia, już nigdy nie jest takie samo. To dopiero pierwsze kroki takich rozwiązań i już jest mega dobrze. Niesamowite doznania! – pisze jeden z odwiedzających halę Magic VR.

Na hali można grać w gry stworzone przez ekipę MagicVR, przy użyciu hardware’u zrobionego specjalnie na potrzeby danej gry. Podczas projektowania rozgrywki zespół firmy stara się łączyć gameing z aktywnością ruchową, co jeszcze kilka lat temu wydawało się niemożliwe. Najpopularniejszym tytułem wybieranym przez odwiedzających jest gra ZombieVRsquad, w której bohaterowie wcielają się w oddział specjalny. Ich zadaniem jest obrona reaktora jądrowego przed napierającą hordą krwiożerczych zombie. Zdecydowanie polecamy sprawdzić!
Po więcej informacji i wrażeń zapraszamy na kanał YouTube magicVR.

Produkcje w technologii VR i 360 to coraz silniejszy trend na rynku komercyjnym. Dzięki temu, że oferują zupełnie nowe doświadczenie odbioru treści, stają się kolejnym narzędziem dla marek do wybicia się spoza clutteru w mediach standardowych, opowiadania historii i angażowania w nie swoich odbiorców. Konsumenci otrzymują niepowtarzalną szansę wejścia w świat marki, doświadczania jej z nowych perspektyw, a przy tym mogą się jeszcze świetnie bawić. Ponieważ content VR i 360 jest bardzo wymagającym narzędziem – aby działania oparte na nim były efektywne, zauważalne i zapewniały emocje odbiorcom, marka powinna być inicjatorem treści bardziej niż skupiać się na pasywnym lokowaniu swoich produktów i według mnie właśnie ten kierunek obiorą. – komentuje Małgorzata Słychań, Project Manager z działu Entertainment Havas Sports&Entertainment Poland.

18 Havas Warsaw to uruchomiona w 2016 roku jednostka funkcjonująca w ramach Havas Media Group. Jej działalność skupia się na tworzeniu innowacyjnych projektów komunikacyjnych i wspierających biznes, z wykorzystaniem potencjałów startupów oraz wyników badań prestiżowych ośrodków akademickich, takich jak UCLA, Technion czy Annenberg Innovation Lab. Jednym z głównych obszarów działania 18 Havas Warsaw jest współpraca z funduszami inwestycyjnymi (m.in. SpeedUp Venture Capital Group, Innovation Nest, YouNick) oraz akceleratorami przy rozpoznaniu, opiniowaniu oraz biznesowym wykorzystywaniu startupów. Jednostka wspiera fundusze oraz startupy na zasadzie mentoringu oraz dopracowywania ich koncepcji biznesowych, a także filtruje najbardziej obiecujące firmy.

Zespół 18 Havas Warsaw poszukuje rozwiązań problemów marketingowych i biznesowych korporacji, bazując na doświadczeniach z krajowego rynku, jak również technologicznym wsparciu płynącym z globalnej współpracy ze wszystkimi oddziałami 18 Havas na całym świecie.

Taki model współpracy pozwala wszystkim jednostkom na natychmiastowy dostęp do globalnego know-how, kontaktów i partnerów. To przekłada się na jakość rozwiązań oferowanych klientom, a także międzynarodowe możliwości rozwoju krajowych startupów, ponieważ najciekawsze z nich są zgłaszane do globalnej sieci. Poza Warszawą 18 Havas działa obecnie m.in. w takich ośrodkach jak: Paryż, Los Angeles, Tel Awiw, Seul, Bogota, Miami i Londyn.

MOTO