Kto dobrze gra w nogę, a kto świetnie gotuje? Electrolux pokazuje, że wszystkie dzieci są równie dobre

Spot marki Electrolux powstał przy okazji turnieju piłkarskiego 'Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku', w którym biorą udział drużyny dziewczęce i chłopięce.
.get_the_title().

Turniej piłkarski ‘Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku’ organizowany jest przez Polski Związek Piłki Nożnej od przeszło 20 lat. Biorą w nim udział drużyny dziewczęce i chłopięce ze szkół, uczniowskich klubów sportowych i klubów sportowych, a także innych podmiotów prowadzących działalność sportowo-edukacyjną. Kategorie wiekowe są 3: do lat 8, 10 i 12. Ubiegłoroczna edycja, z wiadomych powodów, została odwołana. Wtedy też PZPN stworzył ‘Zielone Wyzwania’, a sponsorzy – główny, czyli marka Tymbark i Electrolux, sponsor brązowy – stworzyli zadania, które miały zaktywizować dzieci, a przy okazji zapewnić im zdalną rywalizację i związane z nią emocje, niemożliwe do przeżycia nigdzie indziej poza sportem,

To jednak nie wszystko – marka Electrolux przygotowała także spot ‘Równie Dobre’, który wspiera równościowe podejście do wychowania najmłodszych.

Od czterech lat, jako brązowy sponsor, angażujemy się w projekt ‘Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku’. Co roku widzimy dziesiątki młodych pasjonatów piłki nożnej, którzy niezależnie od swojej płci, zachwycają nas swoją sportową pasją. Cieszę się, że w tym roku możemy zrealizować projekt, który pokazuje, że nie warto opierać się na stereotypach i podkreśla, że wszystkie dzieciaki są równie dobre – mówi Kamila Cap, Brand Marketing Manager Taste w Electrolux Polska. Spot marki Electrolux nawiązuje do jej szwedzkich korzeni – Szwecja to w końcu kraj, gdzie równość stanowi najważniejszą wartość.

Dlatego też w spocie ‘Równie Dobre’ Electrolux zadał dzieciom zasadnicze pytania: kto lepiej gra w piłkę, a kto lepiej gotuje? Kto mniej sprząta? Kto współpracuje? Okazało się, że to wcale nie zależy od płci.

Choć wydaje się, że stereotypy płciowe prześladują nas od najmłodszych lat – mali chłopcy wiedzą, że różowy jest zarezerwowany dla dziewczynek, dziewczynki z kolei, że zabawa resorakami nie jest dla nich – wcale nie musi tak być. Zwłaszcza że czasem liczba takich niesłusznych przekonań rośnie; ograniczają one możliwości dzieci i ich naturalne predyspozycje, a nawet wpływają na życiowe decyzje. Dlatego też wszystkie dzieci powinny mieć równe szanse i wszystkie powinno się wspierać w rozwoju ich pasji i realizacji marzeń.

Zdjęcia: Fotosy reklamy Electrolux dla Graffiti Film 2021
Preloader spinner
Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook