Te krótkie filmy pokazują prawdę o współczesnych Millenialsach biurowych
26-letnia Samantha Jayne z agencji reklamowej MullenLowe w Los Angeles stworzyła serię reklam, które pokazują współczesnych młodych ludzi w miejscu pracy. Skupiła się przede wszystkim na dychotomii między trudami codziennego biurowego życia a idealną wersją siebie, którą – pod wpływem presji towarzyskiej – trzeba prezentować w social mediach. Jayne w cyklu filmików pod wspólnym tytułem 'Quater Life Poetry’ pokazuje na przykład jak współczesne 20- i 30-latki, choć uważają się za osoby zupełnie dorosłe, wciąż proszą mamę o pomoc lub zamiast wyjść i zobaczyć się ze znajomymi wolą siedzieć w domu i oglądać Netflixa.
Jaka jest podstawowa diagnoza Jayne? Wizja darmowego posiłku jest dla millenialsów niezwykle atrakcyjna, mimo tego że przecież pracują i zarabiają pieniądze. Jayne stała się popularna w zeszłym roku, dzięki swojemu Instagramowi, na którym prezentuje zabawne czterowiersze o tym, jak to jest mieć dwadzieścia kilka lat. Cykl filmików ma promować jej książkę, 'Quarter Life Poetry: Poems for the Young, Broke & Hangry’s’, która również będzie zawierać dowcipne wierszyki i ukaże się w Stanach na początku kwietnia.
Źródło: Quartz