Artegence stoi za digitalową odsłoną świątecznej kampanii Pepsi z ekipą influencerów
Głównymi bohaterami kampanii są świąteczne Elfy, które w teaserowym spocie zajęte przygotowaniami odkryły, że z ich chatki zniknęła Pepsi, odłożona wcześniej na Święta. Zastanawiały się, czy któryś z nich mógł wypić cały zapas napoju, ponieważ nie mógł się już doczekać smaku Świąt.
Jak się okazało 10 grudnia w revealu, za zniknięciem puszek stała, dobrze znająca się także prywatnie, ekipa influencerów – z Jessicą Mercedes i Jakobem Koselem na czele. Na szczęście dla Elfów, ekipa zdążyła jednak dostarczyć zapasy świątecznej Pepsi na czas.
Oba spoty są swoistym preludium do konkursu #PepsiNaŚwięta, realizowanego przez markę na Instagramie, w którym do wygrania są świąteczne zestawy Pepsi od każdego z Elfów.
W konkursie może wziąć udział każdy, kto w Święta odnajdzie swój smak – wystarczy, ze opublikuje na Instagramie zdjęcie swojej Pepsi z hashtagiem #PepsiNaŚwięta.
Aktywacja startuje 12.12.