Buty spadną ci z nieba, czyli akcja Puma z Drona

PUMA i sieć sklepów Martes Sport dostarczą ci nowy model PUMA X-Ray dronem. To pierwsza taka akcja w Polsce. W ramach organizowanego konkursu buty będą dostarczane dronem na terenie całej Polski.
.get_the_title().

Właśnie ruszyła kampania online Puma z Drona, która jest efektem współpracy marki PUMA z siecią sklepów Martes Sport. Partnerzy akcji mierzą wysoko, i to dosłownie. Zamiast tradycyjnej paczki wręczanej przez kuriera, buty będą spadały prosto z nieba do stref zrzutu zlokalizowanych na terenie całego kraju. Tam też udadzą się zwycięzcy zorganizowanego w ramach kampanii konkursu, by odebrać nagrodę. Trzeba przyznać, że to dość unikalne doświadczenie i chętnych na taki zakup na pewno nie zabraknie. Jak to działa? Zobaczcie poniżej, a wszystko stanie się jasne.

Spot pokazuje jak odebrać krok po kroku wygraną, czyli dostawę dronem butów PUMA X-Ray i jednocześnie zwrot wartości zakupionych butów. Nagroda zostaje dostarczona dronem we wcześniej ustalonym miejscu i o określonej porze. Swoje PUMY z drona odebrała już część influencerów. Twórcy na swoich kanałach zrelacjonowali, jak wyglądała ich dostawa butów PUMA X-Ray dronem.

@lena_moonlightOk, I got it💪tez mozecie zlapac nowe PUMA X-Ray! wezcie udzial w konkursie PUMA z Drona, link w bio👆♬ 1, 2, 3 – Beeskov

Konkurs potrwa od 25 sierpnia do 7 września. Jeśli więc zdecydujecie się w tym czasie na zakup butów Puma X-Ray, możecie się zarejestrować na stronie www.pumazdrona.pl, żeby zgłosić się do udziału w konkursie. Wystarczy, że podacie numer paragonu lub zamówienia potwierdzający zakup obuwia.

PUMA i Martes Sport planują zrealizować blisko sto dostaw dronem. To prekursorskie działanie na taką skalę.

Loty dostawcze w przestrzeni powietrznej odbywały się dotąd za granicą – pionierem są USA, Wielka Brytania i Chiny. Na razie jednak powietrzne przesyłki obejmują przede wszystkim usługi medyczne, wojskowe lub ograniczają się do incydentalnych dostaw komercyjnych. Ilość założonych dostaw powietrznych w segmencie konsumenckim w kampanii PUMA z Drona przewyższa zatem dotychczasowe działania na naszym rodzimym rynku.

A jakie buty będą spadały z nieba?

PUMA X-Ray2 Square w wersji kobiecej i męskiej to model sneakersów w nowej kolorystyce funkcjonującej już linii PUMA X-Ray. Buty są mieszanką miejskiej stylistyki retro ze sportowymi akcentami. Dwa wybrane modele objęte promocją można kupić na stronie sklepu www.sklepmartes.pl oraz w ponad 300 sklepach stacjonarnych sieci w całej Polsce.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem działania digitalowe, social media, materiały promocyjne w sklepach stacjonarnych oraz cykl aktywacji w przestrzeni miejskiej związany z realizacją nagród. Za koncept kreatywny, działania komunikacyjne i produkcję materiałów odpowiada warszawska agencja HOLO Agency.

www.pumazdrona.pl

Banner Image Banner Image
Preloader spinner
Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook
Age: