Czy jestem raperem, streamerem czy youtuberem? Jestem sobą – mówi Young Multi

Kim jest Young Multi? Możecie go znać z dram, ale to tylko niewielki – chociaż z milionowymi zasięgami – ślad jego działalności. W najnowszym mini-dokumencie w ramach kampanii 'Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor' Motorola możecie poznać go nieco lepiej.

No więc kim jest Young Multi? Płynnie poruszającym się po necie raperem, który zaczynał od streamowania już w wieku 13 lat grając w Minecrafta. Nadal prowadzi streamy na Twitchu, gromadząc nawet 10 tysięcy osób na live’ach freestylując, czy komentując. Wynik? Beefy z influencerami jak ten z Natsu, raperami, czy komentarze Oliwki Brazil o niespełnionych marzeniach bycia raperem, to tylko element jego popularności. Możecie go lepiej poznać w najnowszym mini-dokumencie, który jest elementem kampanii ‘Nie daj się zdefiniować’ #odkryjswójkolor’ Motorola.

Multi udowadnia, że jest ważnym głosem młodego pokolenia, a hasło ‘soldout!’ przy jego koncertach tylko to potwierdza.

Teledyski 25-letniego Multiego mają miliony wyświetleń – ‘Plecak’ 36 mln, ‘Pogba’ 28 mln, a jego kanały na YouTube subskrybuje ponad 2,5 mln osób. Nagrywał z Peją, Bedoesem, Żabsonem, Malikiem Montana, Whitem 2115, Trill Pemem czy Kubi Producentem. Jego płyty ‘Nowa fala’ z 2017 r. i ‘Trapstar’ z 2018 r. osiągnęły status platyny, ‘Trap After Death’ z 2019 r. i ‘Toxic’ z 2021 r. mają status złotych płyt.

Banner Image

'Może was zaskoczę i odkryję przed wami świat Internetu, ale taka jest konwencja streamu, żeby hiperbolizować każdą najmniejszą rzecz i żeby baitować normików, którzy nie wiedzą, co się dzieje' – komentował Young Multi aferę z Natsu.

Self made

Young Multi jest bardzo pracowity. Raper, producent muzyczny, streamer, youtuber. Kontrowersyjny, ale uwielbiany przez swoich fanów. Założyciel wytwórni YFL (Young Family Label) kroczy swoimi ścieżkami do celu, definiując się na nowo.

Wolność jest nieustanną walką z przypinaniem metek oraz stereotypami utartymi w świecie Internetu. Nigdy nie pozwoliłem zamknąć się w żadnym schemacie, dlatego, jeśli spytacie mnie, czy jestem raperem, streamerem czy youtuberem, odpowiem jasno – jestem sobą – tłumaczy Young Multi w kampanii Motorola.

Jak wygląda jego codzienność? Możecie sprawdzić w najnowszym krótkim dokumencie będącym elementem kampanii Motorola, w której wystąpili do tej pory Margaret, Tymek, Natalia Nykiel. Co ich łączy? Bezapelacyjnie pracowitość i podążanie swoją ścieżką, nie oglądając się na innych.

'Moja siła bierze się z wytrwałości i niepoddawania się. Po prostu robić i się nie zastanawiać, że ktoś będzie to oceniać' – Young Multi.

Codziennie staram się poszerzać obszary swoich zainteresowań, budować markę oraz silnie zaznaczać swoją pozycję w otaczającym mnie świecie. W swojej działalności muzycznej staram się ciągle progresować, odkrywać nowe brzmienia i szukać inspiracji, aby zaskakiwać moich odbiorców – opowiada Multi.

Young Multi zajmuje dziś ważne miejsce na polskiej scenie rap i ma za sobą tłumy fanów, co pokazuje jego ostatnia trasa koncertowa. Album ‘Toxic’ w serwisie Spotify ma już ponad 45 mln odsłuchań. Po występach na kilku najważniejszych polskich rapowych festiwalach – Rap Stacja Festiwal, SBM Festival czy CLOUT Festival – Multi w zaledwie kilka godzin praktycznie wyprzedał solową trasę koncertową TOXIC TOUR. Według Going jest to jedna z najszybciej wyprzedanych tras koncertowych w kraju.

'Opinie innych nie zawsze są pomocne. Ważniejsze jest to, co Ty czujesz'.

Nic dziwnego, że marka Motorola postanowiła przyjrzeć się Multiemu, mimo kontrowersji wokół jego osoby wydaje się idealnie pasować do hasła przewodniego kampanii ‘Nie daj się zdefiniować’. Polski oddział Motorola zaprosił do współpracy postacie, które wyróżniają się stylem, charakterem i determinacją. To wyjątkowo zdolni ludzie, którzy od lat podążają swoją drogą i odnoszą sukcesy. Kampania promuje najnowszy model motorola edge neo 30 — smartfon w kolorach Pantone dla Gen Z.

To sprytny smartfon nieprzekraczający ceny 1900 złotych z cechami flagowca. Motorola edge 30 neo ma szybkie ładowanie, ładowanie bezprzewodowe, optyczną stabilizację obrazu, głośniki stereo z Dolby Atmos, pomocne gesty moto i dobre aparaty. Z edge 30 neo można streamować, grać, przeglądać Internet i szybko przełączać się między aplikacjami — na ekranie o częstotliwości odświeżania 120 Hz.

źródło: informacje prasowe

Banner Image

TU I TERAZ