GROW – pierwszy numer magazynu wydawanego przez Facebooka właśnie stał się dostępny

Jednak tylko dla wybranych.
.get_the_title().

Gigant mediów społecznościowych uruchomił po cichu brytyjski kwartalnik. Facebook wydaje pierwszy numer magazynu skierowanego do „liderów biznesu”, którzy chcą być tak cool, jak są bogaci.

Na okładce widnieje wizerunek łysego brodacza – to Oscar Olsson, dyrektor kreatywny H&M.

Póki co magazyn jest skierowany do grubych ryb: dyrektorów wysokiego szczebla, szefów dużych brandów, kapitanów przemysłu. Niestety, nie jest łatwo na niego natrafić – nie znajdziecie go w kioskach ani nawet w salonach prasowych z topowymi drukami.

Możecie go przeczytać online, jeśli wiecie, gdzie go znaleźć.

Kopie papierowe są dostępne za darmo w luksusowych salonach pierwszej klasy i klasie biznes na Heathrow.

W środku znajdują się treści dotyczące biznesu, mody, technologii i wywiady. Pierwszy numer “eksploruje rozwój niszowych marek”, przedstawia raport na temat “rozwijającej się paryskiej sceny technologicznej” oraz wywiady z
“niektórymi ludźmi zakłócającymi dziedzictwo marki od środka”.

Motto magazynu to “Rozwijaj swój biznes. Rozwijaj swoją sieć. Rozwijaj swój umysł”.

Twórcy nie nazywają jednak GROW magazynem – określają go mianem “programu marketingowego dla firm”.

Jest przeznaczony wyłącznie do celów komunikacji marketingowej – powiedziała Leah Woodington z Facebooka, tłumacząc przy okazji, że Facebook nie jest wydawnictwem, bo w tym wypadku byłby odpowiedzialny za treści publikowane na portalu.

I na koniec ciekawostka: kierownictwo giganta technicznego jest albo obojętne, albo nieświadome tego, że istnieje już magazyn pod tytułem Grow – to popularne pismo o konopiach publikowane w USA. Ma też swoją stronę na Facebooku.

TU I TERAZ