Growth Summer Days: darmowe webinary z online marketingu i UX produktów cyfrowych

14 lipca odbędzie się pierwszy webinar z cyklu Growth Summer Days dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence, a wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.
.get_the_title().

Pracujecie przy projektach dotyczących stron, portali czy sklepów internetowych oraz aplikacji
mobilnych? Czujecie, że tematyka web analityki czy UX jest wam bliska? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedzieliście ‘tak’, to Growth Summer Days to coś dla was. Podczas cyklu darmowych webinarów dowiecie się jak generować wzrost sprzedaży online dzięki dobrze dopasowanej analityce i odpowiednio skrojonemu UX, jak zwiększyć liczbę konwersji czy zaangażowania użytkowników, jak tworzyć rozwiązania out of the box oraz jakie są trendy w web analityce i UX oraz przyszłość tych obszarów.

Cztery wakacyjne spotkania zainspirują was także do działania i sprawią, że wasze projekty staną się wyjątkowe.

Za cyklem webinarów stoją eksperci z Artegence i Efigence, którzy podzielą się swoim know-how, pokażą, jak pracują i czym się kierują, tworząc strony oraz aplikacje, które sprzedają i świetnie promują produkty czy usługi.

Poprzez Growth Summer Days chcemy pokazać, jak marki mogą wykorzystać web analitykę i działania z obszaru user experience do zwiększenia konwersji, wzrostu zaangażowania użytkowników i nawiązania z nimi długotrwałej relacji. Zatem do wszystkiego, co finalnie przekłada się na sprzedaż online. Opowiemy, jak dziś, w 2022 roku, najlepiej rozpocząć i poprowadzić działania z tych obszarów. Zwrócimy uwagę na rzeczy, o których w codziennej pracy często nie pamiętamy, a które mogą przenieść nasze produkty i usługi cyfrowe daleko do przodu – opowiada Paweł Dunia, UX Director w Efigence.

Cztery darmowe webinary pod szyldem Growth Summer Days odbędą się 14 lipca, 28 lipca, 11 sierpnia i 25 sierpnia. Dowiecie się z nich, czy w 2022 roku skuteczne śledzenie użytkowników na stronie jest w ogóle jeszcze możliwe, czym jest koncept UX, jak go stosować i dlaczego musi być długotrwałym projektem, a także dlaczego GA4 to przyszłość analityki digitalowej.

Więcej informacji o Growth Summer Days znajdziecie tutaj – pod tym linkiem zapiszecie się też na darmowe webinary.

Wakacyjny okres jest często idealnym momentem na poszerzanie wiedzy – w luźniejszej, letniej atmosferze. To też dobry czas na otworzenie się na nowe możliwości i nowe rozwiązania, co właśnie chcemy osiągnąć poprzez Growth Summer Days. Planujemy ukazać, w jaki sposób dotrzeć do swoich celów biznesowych dzięki odpowiednim narzędziom czy procesom z zakresu web analityki i UX. Serdecznie zapraszamy – mówi Anna Moczulska, Senior Digital Analyst w Artegence.

Zdjęcia: Artegence

Preloader spinner
Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook