Jesteście dobrzy w robieniu animacji? Weźcie udział w Timecode Akcja Animacja 2018!
Kreatywni a nieodkryci jeszcze przez szerszą publiczność twórcy animacji mają w dzisiejszych czasach twardy orzech do zgryzienia. Przez nadmiar generujących ogromne zasięgi filmików i obrazków publikowanych w sieci – często kiepskiej jakości – niełatwo przebić się z czymś wartościowym. Konkurs Timecode Akcja Animacja 2018 stanowi więc świetną okazję, by pokazać swój talent bezpośrednio ludziom cenionym w branży i otworzyć sobie zawodowo wiele drzwi. Jeśli sądzicie, że w tworzeniu ruchomych obrazów jesteście naprawdę dobrzy – warto spróbować.
Czas składania prac trwa do 17 października, a oceną nadesłanych projektów zajmie się takie oto zacne jury.
Dla złapania inspiracji tutaj możecie przyjrzeć się nagrodzonym animacjom z ubiegłej edycji. Jak widać – atrakcyjne wizualnie filmy skupione były na różnych istotnych zagadnieniach dotyczących zdrowia czy ochrony środowiska.
Co Kasia Kijek i Przemek Adamski radzą uczestnikom?
Konkurs Timecode Akcja Animacja #2 – Kijek/Adamski from Timecode Akcja Animacja on Vimeo.
Tomek Dławichowski o konkursie:
Konkurs Timecode Akcja Animacja #2 – Tomek Dławichowski from Timecode Akcja Animacja on Vimeo.
W tym roku pomysł realizacji obrazów z przekazem będzie kontynuowany, a partnerami konkursu są Allegra, BIK, Good Looking, Essentiale, OnlyBio oraz TokFM. Każdy z wymienionych podmiotów zaproponował temat, który należy podjąć w swojej animacji i dopasować ją dodatkowo do przygotowanej przez organizatorów ścieżki dźwiękowej. Tu znajdziecie wszystkie niezbędne informacje.
Timecode Akcja Animacja 2018 skierowane jest do osób w wieku 18-35 lat. O wyróżnieniach zadecyduje głosowanie, zaś pula nagród wynosi 25 tys. złotych, w tym 10 tys., nowoczesny monitor i tablet dla zwycięzcy
Przede wszystkim tkwi tu jednak potencjał na ogromną inwestycję w swoją przyszłość.
Konkurs daje korzyści trzem stronom: partnerzy otrzymują animacje o swoich produktach lub usługach, uczestnicy szansę rozwoju zawodowego i nagrody, a branża reklamowa – nowych twórców. Pięciu uczestników zeszłorocznej edycji pracuje obecnie w dużych agencjach reklamowych i digitalowych. Laureaci: Paulina Bertolassi i Oleksander Shumko byli nominowani do Young Creatives Cannes 2018. To nas przekonało, że warto rozwijać ten projekt – zachwala inicjatywę Tomasz Dławichowski, managing director Timecode Film Production. To właśnie ten dom produkcyjny, specjalizujący się w tworzeniu filmów reklamowych, animacji oraz branded contentu, jest organizatorem wydarzenia.
Harmonogram przedstawia się następująco:
05.09 – Start konkursu / ogłoszenie tematów
17.10 – Deadline przyjmowania prac konkursowych
21.10 – Obrady jury
23.10 – Ogłoszenie shortlisty
26.10 – Feedback / sesja warsztatowa z finalistami
02.11 – Termin składania poprawionych prac
06.11 – Drugi feedback dla półfinalistów
08.11 – Ostateczny termin składania prac
12.11 – Obrady jury
15.11 – Finał Timecode Akcja Animacja 2018
Życzymy powodzenia i odsyłamy na timecodeakcjaanimacja.pl. Może to właśnie w was drzemie potencjał na zostanie polskim Janem Svankmajerem?