Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Jesteście dobrzy w robieniu animacji? Weźcie udział w Timecode Akcja Animacja 2018!

Jeśli opowiadanie o świecie przy pomocy ruchomych obrazów przychodzi wam z łatwością, ten konkurs może się okazać punktem zwrotnym w waszym życiu. Prace można składać do 17 października.
.get_the_title().

Kreatywni a nieodkryci jeszcze przez szerszą publiczność twórcy animacji mają w dzisiejszych czasach twardy orzech do zgryzienia. Przez nadmiar generujących ogromne zasięgi filmików i obrazków publikowanych w sieci – często kiepskiej jakości – niełatwo przebić się z czymś wartościowym. Konkurs Timecode Akcja Animacja 2018 stanowi więc świetną okazję, by pokazać swój talent bezpośrednio ludziom cenionym w branży i otworzyć sobie zawodowo wiele drzwi. Jeśli sądzicie, że w tworzeniu ruchomych obrazów jesteście naprawdę dobrzy – warto spróbować.

Czas składania prac trwa do 17 października, a oceną nadesłanych projektów zajmie się takie oto zacne jury.

Dla złapania inspiracji tutaj możecie przyjrzeć się nagrodzonym animacjom z ubiegłej edycji. Jak widać – atrakcyjne wizualnie filmy skupione były na różnych istotnych zagadnieniach dotyczących zdrowia czy ochrony środowiska.

Co Kasia Kijek i Przemek Adamski radzą uczestnikom?

Konkurs Timecode Akcja Animacja #2 – Kijek/Adamski from Timecode Akcja Animacja on Vimeo.

Tomek Dławichowski o konkursie:

Konkurs Timecode Akcja Animacja #2 – Tomek Dławichowski from Timecode Akcja Animacja on Vimeo.

W tym roku pomysł realizacji obrazów z przekazem będzie kontynuowany, a partnerami konkursu są Allegra, BIK, Good Looking, Essentiale, OnlyBio oraz TokFM. Każdy z wymienionych podmiotów zaproponował temat, który należy podjąć w swojej animacji i dopasować ją dodatkowo do przygotowanej przez organizatorów ścieżki dźwiękowej. Tu znajdziecie wszystkie niezbędne informacje.

Timecode Akcja Animacja 2018 skierowane jest do osób w wieku 18-35 lat. O wyróżnieniach zadecyduje głosowanie, zaś pula nagród wynosi 25 tys. złotych, w tym 10 tys., nowoczesny monitor i tablet dla zwycięzcy

Przede wszystkim tkwi tu jednak potencjał na ogromną inwestycję w swoją przyszłość.

Konkurs daje korzyści trzem stronom: partnerzy otrzymują animacje o swoich produktach lub usługach, uczestnicy szansę rozwoju zawodowego i nagrody, a branża reklamowa – nowych twórców. Pięciu uczestników zeszłorocznej edycji pracuje obecnie w dużych agencjach reklamowych i digitalowych. Laureaci: Paulina Bertolassi i Oleksander Shumko byli nominowani do Young Creatives Cannes 2018. To nas przekonało, że warto rozwijać ten projekt – zachwala inicjatywę Tomasz Dławichowski, managing director Timecode Film Production. To właśnie ten dom produkcyjny, specjalizujący się w tworzeniu filmów reklamowych, animacji oraz branded contentu, jest organizatorem wydarzenia.

Harmonogram przedstawia się następująco:

05.09 – Start konkursu / ogłoszenie tematów

17.10 – Deadline przyjmowania prac konkursowych

21.10 – Obrady jury

23.10 – Ogłoszenie shortlisty

26.10 – Feedback / sesja warsztatowa z finalistami

02.11 – Termin składania poprawionych prac

06.11 – Drugi feedback dla półfinalistów

08.11 – Ostateczny termin składania prac

12.11 – Obrady jury

15.11 – Finał Timecode Akcja Animacja 2018

Życzymy powodzenia i odsyłamy na timecodeakcjaanimacja.pl. Może to właśnie w was drzemie potencjał na zostanie polskim Janem Svankmajerem?

fot. konkursykreatywne.pl

TU I TERAZ