Klasyki w nowym wydaniu, czyli prezenty idealne na Dzień Ojca
MULTISHAPE to sprytne multifunkcjonalne urządzenie. Ogranicza liczbę akcesoriów, sprawdza się w podróży i jest bardziej eko.
MULTISHAPE — Dostosuj go do siebie
Niby klasyk jeśli chodzi o prezenty dla ojca, ale jednak sprytny i bardziej eko. Panasonic MULTISHAPE to multi-finkcjonalne urządzenie i pierwszy na rynku modułowy system do pielęgnacji osobistej.
Jedno urządzenie służy do przycinania i golenia głowy i brody, pielęgnacji włosów na ciele, trymowania uszu, nosa i włosów na twarzy, aż po szczotkowanie zębów. Jedna ładowalna rączka pozwala na stworzenie indywidualnej kombinacji.
MULTISHAPE jest przyjazny dla środowiska i został zaprojektowany tak, aby zminimalizować emisję dwutlenku węgla. Panasonic opracowując MULTISHAPE postawił sobie za cel usunięcie zbędnych materiałów. Zamiast produktu wyposażonego w dziesiątki dodatkowych akcesoriów MULTISHAPE posiada tylko jeden akumulator umieszczony na rączce.
Do wyboru mamy pięć głowic, które można dokupić oddzielnie w zależności od własnych preferencji: głowica trymera do brody/włosów, głowica trymera do brody/włosów/ciała, głowica goląca z trzema ostrzami, głowica trymera do nosa/uszu/twarzy, głowica elektrycznej szczoteczki do zębów.
MULTISHAPE pozwala zrezygnować z wielu urządzeń, ładowarek i baterii. Kolejnym plusem jest minimalistyczne i eleganckie wzornictwo, lekkość samego urządzenia i kompaktowość. W zestawie znajduje się etui podróżne, więc łatwo można go spakować i zabrać ze sobą.
Panasonic przyzwyczaił nas do wykorzystania innowacyjnych technologii oraz japońskiej inżynierii i rzemiosła. Urządzenie jest ciche i intuicyjne.
Modułowy system pielęgnacji osobistej oznacza, że możemy kupić oddzielnie szereg urządzeń oferujących różne funkcje, w zależności od potrzeb i preferencji każdej osoby.
Od początku działamy w sposób odpowiedzialny i ograniczamy do minimum wpływ środowiskowy - mówi Mateusz Góral z Bulldoga.
Pielęgnacja w zgodzie z naturą
Decydując się na praktyczny podarunek warto zwrócić uwagę na produkty wyróżniające się designem oraz produkowane w zrównoważony sposób i przyjazne dla środowiska. Prezent z okazji Dnia Ojca w postaci ekologicznej maszynki do golenia przyniesie podwójne korzyści. Z jednej strony sprawi radość obdarowanemu tacie, a z drugiej być może pozwoli nam zainspirować tatę do prośrodowiskowego podejścia, co z pewnością pozytywnie wpłynie na naszą Matkę Naturę.
Obok efektywnego golenia i dopasowanej pielęgnacji nie bez znaczenia pozostają także takie aspekty, jak troska o środowisko, zasoby naturalne czy zwierzęta. Konsumenci oczekują, że marki będą działać uczciwie i oferować produkty stworzone w sposób zrównoważony i etyczny – mówi Mateusz Góral z Bulldoga.
Dla Bulldoga, podobnie, jak dla wielu mężczyzn, kluczowa jest prostota i skuteczność, a także bycie po prostu fair. Jako pierwsza na świecie marka produktów pielęgnacyjnych do skóry dla mężczyzn, wprowadziliśmy opakowania z trzciny cukrowej. Do tego nigdy nie używamy składników pochodzenia zwierzęcego, a nasza marka jest certyfikowana przez Cruelty Free International – dodaje Mateusz Góral.
Bambus wykorzystywany w maszynce do golenia Bulldog Original, doskonale zastępuje plastikowe części maszynki. Ponadto jego wykorzystanie nie tylko gwarantuje ładny wygląd maszynki, ale idzie w parze z przystępną ceną (ok. 50 zł).
Ruchoma główka maszynki Bulldog Original wykonana z metalu oraz precyzyjne ostrze konturowe pozwolą na łatwy dostęp do każdej golonej części ciała, a specjalny pasek nawilżający, umieszczony nad ostrzami zmniejszy ryzyko podrażnień. Ważny jest też gładki efekt, który zagwarantuje pięć ostrzy ze stali nierdzewnej.
Prezent można uzupełnić o mydło do golenia w bambusowym tyglu od marki Bulldog, tworząc ekologiczny, bambusowy zestaw. To rozwiązanie dla mężczyzn, którzy preferują gładką skórę. Z kolei ojcowie noszący brodę na pewno docenią kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji zarostu. Wszystkie produkty znajdziemy w drogeriach Rossmann i sklepach on-line.
ZEW for men to marka kosmetyków i wysokiej jakości akcesoriów dla mężczyzn. Budziła się do życia na górskich szlakach w 2014 roku. Według pierwszych pomysłów miało powstać jedynie uniwersalne mydło do twarzy, ciała i włosów w formie kostki, czyli nierozcieńczone wodą. Dlaczego właśnie takie? Bo w plecaku liczy się waga. Po co dźwigać na plecach wodę, gdy znajdziemy ją w strumieniu czy jeziorze i w nich możemy się umyć. Najważniejsze, żeby tej wody nie zanieczyścić. Zaczęliśmy więc badania i testy, a w 2015 r. powstał ich efekt, czyli sztyft 3w1 do mycia twarzy, ciała i włosów, na bazie naturalnych składników, z węglem drzewnym z Bieszczad. To właśnie Bieszczady, ich dzikość i historia tutejszego węgla drzewnego, zainspirowały nas najbardziej.
W ZEW for men stawiamy na proste i przyjazne środowisku rozwiązania: nasze mydła sprzedawane są w kartonowych opakowaniach, a wytrzymałe maszynki do golenia będą służyły ci przez lata dzięki wymiennej żyletce.
Sięgamy globalnie, ale działamy lokalnie – produkty ZEW for men produkowane są w Polsce, ze składników aktywnych pochodzących m.in. z bieszczadzkich gór – jednego z ostatnich dzikich terenów Europy.
Czerpiemy z natury to co najlepsze, wykorzystując składniki aktywne takie jak czarna huba czy węgiel drzewny pochodzący z dzikich Bieszczad. To coś, co wyróżnia nas na rynku zarówno w kraju, jak i za granicą. Do produkcji kosmetyków wykorzystujemy również naturalne oleje (z pestek winogron, słonecznikowy, kokosowy i inne), masła (mango, shea i inne) i olejki eteryczne. Większość produktów w naszym portfolio jest odpowiednia dla wegetarian.