Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Kobiece historie, czyli zachwycająca kampania polskiej marki DayShift

Nowa kolekcja marki DayShift "Women’s Stories” to hołd oddany kobiecej przyjaźni i solidarności. Na zdjęciach wystąpiły przyjaciółki założycielki, a część dochodu zostanie przekazana na Centrum Praw Kobiet. 
.get_the_title().

DayShift to młoda, polska marka, która tworzy piękną, dostosowaną do czasów modę, pozbawioną tymczasowości i sezonowości. Dziś kupicie tam tę samą sukienkę, którą można było kupić rok temu. Jeśli coś jest dobre i piękne, to dlaczego to zmieniać?

Oczywiście pojawiają się nowe modele, inne kolory, ale całość jest absolutnie ponadczasowa.

Nie inaczej jest w przypadku nowej kolekcji i kampanii “Women’s Stories”. To hołd oddany kobiecej przyjaźni i solidarności. Marka postanowiła wesprzeć Centrum Praw Kobiet, tworząc specjalną torbę zaprojektowaną wspólnie z Beatą Śliwińską, znaną jako Barrakuz. 50 proc. ze sprzedaży toreb przekazuje na Centrum Praw Kobiet.

Najnowsza kolekcja DayShift to opowieść o kobiecości, wzajemnym szacunku i wsparciu. Marka  przypomina o sile przyjaźni i o roli, jaką pełnią w naszym życiu kobiety. To też apel, aby kobiety na co dzień wzajemnie się wspierały się i dodawały sobie sił.

“Women’s Stories” powstało z myślą o kobietach, które są drogowskazem, podporą i motywacją. To nasze mamy, babcie, przyjaciółki – osoby, od których uczymy się naszej kobiecości i wewnętrznej siły.

W dzisiejszym, zabieganym świecie wierzę, że kobieca solidarność to jedna z najpiękniejszych wartości, o które powinnyśmy dbać – podkreśla Sonia Kubisa, założycielka marki. – Najnowszą kolekcję stworzyłam z myślą o kobietach – ich codziennych potrzebach i stylu życia. Nieocenioną rolę odegrały moje najbliższe przyjaciółki. Rozmawiamy o tym, w czym czujemy się dobrze, jakie ubrania powodują, że jesteśmy pewne siebie i mamy siłę, by przenosić góry.

W kolekcji na jesień-zimę 2020/2021 dominują sukienki z wiązaniem w talii, rękawy z bufiastym zakończeniem oraz szerokie spodnie. Wszystko z pięknych, naturalnych materiałów, takich jak bawełna organiczna, wełna alpaki czy merino.

Naturalna paleta barw została uzupełniona o ciepły cynamonowy kolor i mocną butelkową zieleń.

Bestsellery poprzednich kolekcji wróciły w nowych odsłonach – koszulka Lilka w kolorze beżu, kimonowa Yoko w wersji midi czy dwa nowe kolory mięsistej i ciepłej bluzy Grandy. DayShift pozostaje wierny rzemieślniczym założeniom, nie ma tu mowy o nadprodukcji. Ubrania szyte są w niewielkich ilościach, a swetry – dziergane ręcznie na drutach.

W sesji wizerunkowej marki DayShift wystąpiła założycielka marki wraz z najbliższymi przyjaciółkami. – Czułam, że w roli modelek chcę zaangażować osoby, które motywują mnie do codziennej pracy. To ubrania dla nich i dla wszystkich kobiet, które chcą na co dzień czuć się komfortowo, a przy tym lekko i kobieco – mówi Sonia Kubisa.

 

Poniżej bawełniana torba, na której nadrukowana została grafika jednej z bardziej znanych graficzek młodego pokolenia – Barrakuz, czyli Beaty Śliwińskiej. 50 proc. dochodu ze sprzedaży toreb zostanie przekazane na Centrum Praw Kobiet – organizację, która od przeszło 26 lat wspiera Polki, udzielając bezpłatnych porad prawnych i psychologicznych oraz tworząc kampanie edukacyjne.

Źródło: materiały prasowe

TU I TERAZ