Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Ludzie coraz częściej kupują domy przez TikToka

Czy boom na socialmediowym rynku nieruchomości faktycznie prowadzi do sprzedaży mieszkań i domów?
.get_the_title().

Hasztag #property na TikToku przekroczył właśnie liczbę 3,6 mln wyświetleń. Algorytmy coraz częściej podsuwają użytkownikom filmiki, w których agenci nieruchomości oprowadzają po wystawionych na sprzedaż posesjach. Według Tanyi Baker, agentki z Londynu, publikowanie na TikToku zwiększa szanse sprzedaży.

Post w serwisie ogłoszeniowym dał nam 4,5 tys. odsłon w ciągu dwóch tygodni – mówi Baker. – Ten sam post na TikToku wygenerował 1,1 mln wyświetleń.

Dzięki jednej z publikacji na Instagramie udało jej się sprzedać dom za 1,75 mln funtów. – Dodatkowe wyświetlenia pomagają sprzedać nieruchomość w ciągu zaledwie kilku tygodni – dodaje Tanya Baker. Nic więc dziwnego, że agentka chce, by każdy z jej postów stał się viralem.

zakup domu /Tierra Mallorca, unsplash.com
fot. Tierra Mallorca/unsplash.com

Miliony wyświetleń nie zawsze jednak prowadzą do sprzedaży. Agentka zdaje sobie sprawę, że znaczna część oglądających tylko podziwia znajdujące się poza ich zasięgiem finansowym domy. Jednak mimo to TikTokowi udało się zmienić i rozwinąć branżę nieruchomości. – Jest to platforma, dzięki której możemy wykonywać naszą pracę kreatywnie — dodaje specjalistka.

Wykorzystywanie aplikacji do reklamy domów na sprzedaż zbliża agentów nieruchomości do potencjalnych klientów.

Ukazuje ich ludzką i mniej formalną stronę, dzięki czemu wielu użytkowników czuje, jakby po domach oprowadzał ich ktoś znajomy.

Tanya Baker zwraca również uwagę na pojawiające się w social mediach fałszywe ogłoszenia. Agentka przestrzega przed wpłatą jakiejkolwiek kaucji bez wcześniejszej rozmowy z agentem nieruchomości.

Zdjęcie główne: Nicolas Solerieu/Unsplash.com
Tekst: OP

TU I TERAZ