Papaya Films na festiwalu SXSW w Teksasie

Kacper Sawicki, założyciel Papaya Films, ma szansę wystąpić podczas panelu na festiwalu SXSW w Austin i opowiedzieć o konkursie Papaya Young Directors.
.get_the_title().

SXSW (South by Southwest) to festiwal, który od ponad 30 lat odbywa się w miejscowości Austin w amerykańskim stanie Teksas. Każdego roku w marcu zjeżdżają tam tysiące ludzi, aby uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu łączącym interaktywne media, festiwal muzyczny i filmowy oraz konferencje. W ramach SXSW odbywa się także SXSW Film Conference, której uczestnicy mogą wziąć udział w panelach konferencyjnych, warsztatach czy sesjach mentorskich prowadzonych przez ekspertów filmowych i liderów branży.

W ostatnich latach podczas konferencji filmowej można było posłuchać Stevena Spilberga, Darrena Aranofsky’ego, Barry’ego Jerkinsa, Richarda Linklatera czy Alejandro Jodorowsky’ego.

Z kolei na SXSW w sekcji “interactive” przemawiali Elon Musk, Edward Snowden czy Julian Assange.

O wystąpienie na przyszłorocznej edycji festiwalu ubiega się Kacper Sawicki, założyciel Papaya Films – jednego z najbardziej innowacyjnych domów produkcyjnych w Polsce.

Nie ma w tym przesady – w tym roku Papaya Films po raz trzeci z rzędu zatriumfowało w konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR) organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, zdobywając tytuł Domu Produkcyjnego Roku. Panel Sawickiego będzie ucztą nie tylko dla doświadczonych filmowców i menadżerów ds. rozwoju, ale także wszystkich osób zainteresowanych tajnikami branży. „Każdego dnia tysiące ludzi tworzy content w internecie. Użytkownicy sieci przeglądają te materiały, tracąc łącznie miliony godzin na rzeczy niewarte uwagi. Mój panel opowiada o potrzebie poszukiwania świeżych treści. W epoce nadprodukcji filmowcy muszą tworzyć autentyczne, autorskie materiały, które będą się wyróżniać na tle innych” – czytamy w opisie panelu.

SXSW 2019 Panelpicker Submission from PapayaFilms on Vimeo.

Kacper Sawicki będzie mówił o stworzonej przez siebie inicjatywie Papaya Young Directors – konkursie, który łączy młodych, zdolnych reżyserów ze znanymi markami i jest dla nich często przepustką do świata reklamy.

“Inwestujemy w pomoc młodym, początkującym filmowcom, bo tego potrzebują, a ich świeże spojrzenie, odważne pomysły i pasja są naszej branży bardzo potrzebne” – mówił o inicjatywie Sawicki w udzielonym nam wywiadzie. Podczas panelu poruszy również zagadnienia związane z innymi programami, które stworzył, a także opowie o społecznych standardach pracy i odpowiedzialnym biznesie.

Jeśli chcecie, aby Kacper Sawicki wystąpił ze swoim wykładem podczas SXSW w marcu przyszłego roku, możecie się do tego przyczynić. Wystarczy, że zagłosujecie tutaj.

TU I TERAZ