Tak wygląda indyjska kampania społeczna, która ostrzega przed wchodzeniem na tory

Warto czasami wychylić się poza własny krąg kulturowy, żeby trafić na takie perełki.
.get_the_title().

To, że podróże pociągami w Indiach potrafią być surrealistycznym doświadczeniem, raczej wiadomo. To, że hinduskie filmy często albo ciągną się bezlitośnie, albo wyglądają tak – również. Po kliknięciu na oba powyższe linki powinniście się już domyślić, jakiej audiowizualnej bomby można się spodziewać po tamtejszej kampanii społecznej przestrzegającej przed zatrzymywaniem się na torach.

Akcja, budowana według najbardziej „emocjonujących” prawideł reguły ujęcie-przeciwujęcie, ilustruje losy ojca, córki i… motocykla – pechowej trójki, która urządziła sobie postój na torach. Okazało się to fatalnym pomysłem. Rozpaczliwa walka o uratowanie się przed nadjeżdżającym (w nieskończoność) pociągiem u jednych wzbudzi emocje lub nieme zdziwienie, a u drugich uśmiech politowania. Nie zmienia to faktu, że na pewno zostanie w pamięci. A przecież właśnie taki efekt (plus mimowolna obecność tych obrazków przed oczami, ilekroć zbliżymy się do przejścia kolejowego) był pewnie głównym założeniem twórców tej kampanii.

Fajnie wychylić czasem głowę poza własny krąg kulturowy i natrafić na takie perełki. Zresztą zobaczcie sami:

Tekst: WM

Preloader spinner
Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook
Age: