To dlatego wczoraj były takie tłumy w Maku
Dlaczego chcesz iść do Maca? To pytanie zadajemy młodej osobie z pokolenia Alpha. Tak, oni już zaczynają rządzić strategiami marketingowymi koncernów, a ich idole reklamują i sprzedają wszystko. Od kosmetyków po płatki śniadaniowe i parówki, ale do tego wrócimy.
Odpowiedź na pytanie o kolejki do Maka jest prosta. – Bo zestaw Bambi jest już w Macu. Bambi jest najlepszą raperką, bardzo lubię jej kawałek 'Woda Księżycowa’. Jest influencerką, przyjaźni się z Leosią, jest ładna i fajna. No i ten zestaw ma podobno serowe gwiazdki i czarny sos – słyszymy w odpowiedzi.
Kim jest Bambi? – Nie znasz jej kawałka? …Bo zamknąłeś mnie jak pety w swojej paczce – nuci nasz anonimowy małoletni rozmówca z pokolenia Alpha. No znamy, bo to TikTokowy hit wypuszczony przez Kubi Producent, we współpracy z Bambi i Fukajem.
Bambi ma dobrą passę i jak widać lukratywne kontrakty reklamowe się sypią. Na swój zestaw w Maku zapracowali w Polsce m.in. Mata i Ralph Kamiński, więc Bambi dołączyła do całkiem utytułowanego grona.
Wyświetl ten post na Instagramie
Z McDonald’s współpracował już Michał Matczak, czyli Mata w 2021 roku wypuszczając zestaw z Vanilla Matcha Latte. Zestaw Maty z potrójnym cheesem i frytkami kosztował 18 zł. W zeszłym roku swój zestaw promował Ralf Kamiński. Był to wegański burger, frytki i sok jabłkowy. Teraz przyszedł czas na dziewczynę.
Wyświetl ten post na Instagramie
Znana raperka skomponowała swój boks, w którym hitem są gwiazdkowe serki cheddar w kształcie gwiazdek. Mamy wrażenie, że nie zawiodła swoich nastoletnich fanek. Cheese&McNuggets Box by Bambi to 6 McNuggets, 3 serków cheddar w kształcie gwiazdek, specjalny sos – na bazie sosu sojowego i pieprzu, w czarnym kolorze oraz małego napoju. Boks kosztuje 23,90 zł.
Tym razem również szykuje się koncert raperki w Nieporęcie. Wejściówkę na koncert można dostać biorąc udział w konkursie, będzie też transmitowany w aplikacji. Na współpracę z składa się również merch artystki.
Młodzi influencerzy reklamują sporo żywności. Płatki śniadaniowe Fagaty sprzedawały się najlepiej z płatków polskich infduencerów, podobnie jak lody Ekipy. W ostatnim czasie ambasadorką parówek Tarczyński została Julia Żugaj. Czy jej fanki nazywane 'żugajkami’ pognały do sklepów po parówki? Tego nie wiemy, wcześniej twarzą kampanii 'Parówkożercy’ był Smolasty. Tak, czy inaczej idzie zmiana pokoleniowa wśród gwiazd i jest ukierunkowana na dzieciaki z pokolenia alpha. To ich idoli będzie teraz oglądać w reklamach.
@nika.januszkiewicz Jedliście już? Co sądzicie? Imo za tą cenę naprawdę spoko, ale drugi raz bym już raczej nie kupiła 😶 #bambi #zestawbambi #bambimcdonalds #mcdonalds #test #bambixmcdonalds ♬ MADONNA – bambi & francis
źródło: informacja prasowa