W Sztokholmie działa cyrkularny sklep z odzieżą outdoorową

Po specjalnie kupować kurtkę na dwutygodniowy wyjazd? Lepiej ją wypożyczyć albo zasubskrybować.
.get_the_title().

Marka sportowej odzieży outdoorowej Houdini pod koniec września otworzyła w Sztokholmie nowy sklep, który jest inny niż wszystkie. Rzeczy, które znajdują się w asortymencie Houdini Circle, można nie tylko kupić, ale także wypożyczyć – także w modelu subskrybcyjnym.

W ofercie sklepu jest odzież nowa i używana, a także ubrania naprawiane i przerabiane.

Marka Houdini już wcześniej proponowała usługi wynajmu, przeróbek i napraw swojej odzieży, ale dzięki temu sztokholmskiemu sklepowi wszystkie one dostępne są teraz pod jednym dachem. Dzięki temu klienci łatwiej mogą zadecydować, czego chcą i jaką relację chcą nawiązać z tą rzeczą. Jeśli jest to bluza z kapturem, to zakup jak najbardziej ma sens. Co innego kurtka narciarska, której będzie się używać przez raptem dwa tygodnie – tu warto się zdecydować na wypożyczenie.

Houdini Circle ma w swojej ofercie kilka modeli wypożyczania odzieży. Oczywiście jest klasyczny, czyli wybierasz rzecz, płacisz za wypożyczenie, zwracasz w umówionym terminie.

Jest także model subskrybcyjny, który kosztuje od 450 do 700 koron (ok 180-280 zł). W jego ramach podstawowo można wypożyczyć kurtkę, drugą warstwę odzieży, a także spodnie lub spódnicę.

Droższe wersje dają możliwość wypożyczenia większej liczby ubrań lub częstszego ich wymieniania. – Jeśli naprawdę chcemy zmienić naszą branżę, musimy zapewnić alternatywy i upewnić się, że będą one dostępne dla wszystkich. Od ponad dekady świadczymy usługi wynajmu i naprawy oraz sprzedaż sprzętu używanego. Dzięki Houdini Circle udostępniamy tę koncepcję konsumentom w jednym miejscu, dając im autonomię w zakresie dostępu do swojej garderoby, jej kształtowania i nadzorowania. To kluczowy i przeprojektowany model biznesowy, który mamy nadzieję rozwijać na całym świecie – mówi dyrektor generalna Houdini, Eva Karlsson.

Tekst: NS
Zdjęcia: Houdini

TU I TERAZ