Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Kosmetyki tołpa pre age pomogą ci zatrzymać czas

Zobaczcie kampanię reklamową kosmetyków tołpa pre age, w której występuje Natalia Szroeder. Wyreżyserował ją... Ralph Kaminski!
.get_the_title().

Kiedy rozpocząć pielęgnację, która zapobiega zmarszczkom? Odpowiedź na to pytanie wcale nie jest tak intuicyjna jak by się wydawało. Choć większość kosmetyków przeciwzmarszczkowych wydaje się skierowana do starszych kobiet, w rzeczywistości zmarszczki pojawiają się znacznie wcześniej.

Biologiczne starzenie się skóry rozpoczyna się bowiem już w okolicach 25. roku życia.

Wówczas możemy zauważyć, że nasza cera nie wygląda już tak jak wcześniej – z wiekiem ubywa w niej kolagenu, a więc robi się mniej jędrna, sucha czy pozbawiona blasku. Wówczas podstawą jest odpowiednia pielęgnacja, której młodej skórze wcale nie zagwarantują preparaty przeznaczone dla starszych, bo każda cera ma swoje konkretne potrzeby.

Marka tołpa wypuściła właśnie nową gamę kosmetyków anti age, które są przeznaczona dla osób w wieku od 25 do 35 lat.

Linia nosi nazwę pre age, jej ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder, a kampanię, w której możemy ją zobaczyć, wyreżyserował Ralph Kaminski.

Premierze kosmetyków towarzyszy wyjątkowy spot reklamowy, którego dyrektorem artystycznym oraz reżyserem jest Ralph Kaminski. – Reżyseria jest moją pasją i choć na co dzień skupiam się na muzyce, to jestem otwarty na nowe wyzwania. Zostałem obdarzony dużym zaufaniem i wiarą w moją wizję artystyczną i to przekonało mnie do zaangażowania się w tę kampanię. Do współpracy przy realizacji spotu zaprosiłem ludzi, z którymi pracuję przy tworzeniu swoich teledysków. Znamy się i ufamy sobie nawzajem, więc wszystko poszło zgodnie z planem. To było ekscytujące przeżycie i wielka przyjemność – opowiada Ralph Kaminski. Samo wideo jest niezwykle oryginalne i to już na poziomie kolorystyki.

Choć reklamy kosmetyków często kojarzą nam się z feerią barw, ten spot jest w większości czarno-biały, a kolor pojawia się dopiero na koniec.

Zależało mi na tym, by stworzyć klasyczne, ponadczasowe wideo oparte na prostocie i naturalnym pięknie. Czarno-białe zdjęcia dodały klasy i pozwoliły mi uzyskać ten efekt. Inspiracją były, ikoniczne dziś, filmy reklamowe z lat 90. – wyjaśnia Ralph Kaminski. Dopiero pod koniec spotu, co znów niezbyt typowe dla tego rodzaju produkcji, pojawią się reklamowane kosmetyki. Całe wideo skupia się na ambasadorce marki – Natalii Szroeder. Blask bijący od 27-letniej piosenkarki to najlepszy dowód na to, że warto sięgnąć po produkty z linii tołpa pre age.

Czy da się połączyć profilaktykę pierwszych zmarszczek z walką z niedoskonałościami skóry? Wydaje się, że nie, bo w każdym tym przypadku potrzebne są odrębne produkty.

Marce tołpa udało się jednak rozwiązać ten problem – kosmetyki z linii pre age sprawią, że cera będzie jednocześnie i rozświetlona, i zdrowa.

Wśród nowych kosmetyków znajdziecie nawilżający krem wygładzający na dzień, który przywraca skórze wypoczęty wygląd, regenerujący krem wygładzający na noc, który aktywuje nocną odnowę, dając jednocześnie efekt 'botox-like’, energizujący krem wygładzający, normalizujący krem wygładzający i matujące serum normalizujące. Jest oczywiście i krem pod oczy, który redukuje oznaki zmęczenia, wygładza kurze łapki i rozjaśnia cienie. Absolutną gwiazdą nowej gamy kosmetyków tołpa jest nawilżające serum rozświetlające, które nawilża skórę na aż 24 godziny, sprawi, że odzyska ona naturalny blask i w ciągu zaledwie dwóch tygodni rozprawi się ze zmarszczkami mimicznymi.

Zdjęcia: materiały prasowe

ZDROWIE