Piękna kampania Durexa „Głośni w łóżku” zwraca uwagę na bliskość i… dopasowanie

Marka Durex stworzyła świetną kampanię "Głośni w łóżku", która pokazuje różne oblicza miłości i bliskości, a także zachęca do rozmawiania o potrzebach w łóżku. Teraz chce, żeby te rozmowy były jeszcze przyjemniejsze i tworzy piękne limitowane zestawy z polską perfumerią Mo61 oraz artystką Barrakuz.
.get_the_title().

Kampania Durex “Głośni w łóżku” to nie tylko piękne zdjęcia, fantastyczne kadry, prawdziwe pary w ich prawdziwych domach i środowisku, ale też zwrócenie uwagi na ważną kwestię – potrzebę rozmawiania, wyrażania potrzeb, mówienia o problemach lub niedogodnościach, tych łóżkowych i intymnych. Rozmawianie o seksie czasem przychodzi trudniej niż sam seks, a problemy w łóżku frustrują i odsuwają od siebie partnerów. Czasem rozwiązanie jest na wyciągnięci ręki i wystarczy rozmowa.

fot. Robert Ceranowicz, Papaya Films

Jak wynika z badań, dla niektórych używanie prezerwatyw to niedogodność odbierająca poczucie bliskości lub zaufania. Ci, którzy nie decydują się na ich stosowanie, obawiają się utraty bliskości i wrażliwości doznań – a tymczasem rozwiązaniem mogą być cieńsze produkty. Kiedy indziej problemem jest wielkość prezerwatywy. Czy wiecie, że istnieje coś takiego jak rozmiar prezerwatyw i że ma on ogromne znaczenie? Czasem warto po prostu poszukać produktu, który spełnia oczekiwania i zadbać o dobre… dopasowanie. Z takiego założenia wychodzi Durex, który w swojej ofercie ma ultracienkie prezerwatywy dostępne w ramach linii Invisible. To nie wszystko. Durex wspólnie z polską kultową perfumerią Mo61 oraz artystką Barrakuz stworzył zestawy, które mają inspirować do rozmów i sprawić, że będą one jeszcze przyjemniejsze.

My też porozmawialiśmy z Wami na IG Stories o seksie, co łatwe nie jest, dlatego dziękujemy za Waszą szczerość i pomoc. Wychodzi na to, że rozmawiacie otwarcie na temat swoich potrzeb z partnerami, a nawet, że macie dużą świadomość oferty antykoncepcyjnej. Okazuje się też, że mimo dostępności bardzo cienkich, prawie niewyczuwalnych prezerwatyw, aż 55 proc. z Was odczuwa wpływ tej formy antykoncepcji na poczucie bliskości. Może warto w przeprowadzanych rozmowach przegadać kwestie zmiany używanych prezerwatyw i, za obopólną zgodą, przetestować te z linii Durex Invisible?

Mimo Waszej otwartości na tematy intymne w rozmowach z drugą połówką, kwestie seksualności nadal są dla wielu osób – zwłaszcza młodych – dość wstydliwym tematem. Szczególnie one powinny zajrzeć do strefy Durex na Allegro – żeby zapoznać się z inspirującymi do intymnej rozmowy gadżetami, a może po prostu po to, by zamówić prezerwatywy online i oszczędzić sobie stresu związanego z zakupem ich w sklepie.

Oficjalny sklep Durex na Allegro oferuje pełną paletę zróżnicowanych form zabezpieczeń czy żeli, ale też limitowane zestawy Durex Invisible.

W zestawie znajdziecie zmysłowy, ale nienachalny zapach do wnętrz polskiej marki Mo61. Możecie też ułożyć własną interpretację kolażu „Głośni w łóżku”, zaprojektowanego przez Beatę „Barrakuz” Śliwińską. Artystka stworzyła zmysłową kompozycję, którą uzupełnicie według swojej wizji, używając do tego samoprzylepnych kształtów i słów.

Aktualnie marka poprzez kampanię „Głośni w łóżku”, która ujęła nas swoim spotem ilustrującym różne oblicza miłości, promuje nowe portfolio prezerwatyw – Durex Invisible.

Są to najcieńsze tego typu produkty dostępne w ofercie marki, a tym samym mogące przyczynić się do silniejszego odczuwania doznań podczas zbliżeń z ukochaną osobą.

I choć wśród zalet podkreślany jest fakt, że są to najcieńsze produkty z portfolio Durex, należy również zwrócić uwagę na to, że możecie wybrać odpowiedni rozmiar! No właśnie, kto z was zwraca uwagę na w pełni dopasowany rozmiar prezerwatyw? Według badań przeważająca część użytkowników, zamiast starannego doboru optymalnego dla siebie modelu, wykazuje raczej zdecydowanie większe przywiązanie do samej marki jako takiej. Eksperymenty z innymi wariantami, gdy produkt przynajmniej częściowo spełnił oczekiwania, choć się zdarzają, nie są niestety zbyt częste.

Innymi słowy, dominuje podejście: „Jest ok, więc już nic nie zmieniajmy”, a nie: „O, teraz pasuje idealnie”.

fot. Robert Ceranowicz, Papaya Films

Tymczasem niewłaściwie dobrany rozmiar może nie tylko powodować dyskomfort, ale też obniżać pewność siebie, zmniejszać satysfakcję z seksu, jak i narażać partnerów na ryzyko. Istnieje wówczas zagrożenie zsunięcia się gumki z członka i niechcianej ciąży lub przeniesienia chorób drogą płciową.

W jaki sposób dobrać więc prezerwatywę?

Przede wszystkim należy wiedzieć, że wśród wielu dostępnych na rynku rozmiarów najczęściej proponowany jest ten standardowy o szerokości 53-56 mm oraz długości 180-200 mm. Oczywiście Durex Invisible również można zakupić we wpasowującym się w te kryteria rozmiarze.

fot. Robert Ceranowicz, Papaya Films

Rozstrzał pod względem wyboru jest jednak znacznie większy, zazwyczaj od 47 mm do 69 mm. Dlatego wśród produktów z linii Durex Invisible znajdziemy m.in wersję Powiększone, czyli XL.

Ale, sekundka, w jaki sposób sprawdzić, który rodzaj będzie dla nas odpowiedni? Kluczową rolę odgrywa tu obwód (nie długość!) penisa w stanie wzwodu. Tabele pokazujące, w jaki sposób przeliczać liczby, można znaleźć na wielu stronach o tematyce medycznej.

Na koniec przypominamy – stosowanie zabezpieczeń jest bardzo ważne i chroni nie tylko przed niechcianą ciążą, ale i przed wieloma przenoszonymi drogą płciową chorobami.

Dobierając właściwe dopasowane prezerwatywy, zachowujecie się dojrzale i odpowiedzialnie, do czego was gorąco namawiamy, życząc też wielu wyjątkowych chwil i przyjemności.

Źródło badań: Badanie trackingowe komunikacji marki z częścią U&A, GfK dla Durex, pierwszy pomiar – marzec 2019, drugi pomiar – październik 2019.

zdjęcie główne: Robert Ceranowicz, Papaya Films
Info: materiały prasowe

Banner Image Banner Image
Preloader spinner
Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook
Age: