Lidl wprowadza linię ekologicznych środków czystości

Jak podkreśla Lidl, to pierwszy tego typu produkt w ofercie marek własnych dyskontów.
.get_the_title().

Ekologiczne środki czystości stają się coraz bardziej popularne – dowodem na to jest nowa linia Lidla.

Pure Home by W5 to produkty do czyszczenia domu, które zawierają nawet do 98 proc. składników pochodzenia naturalnego.

Do tego przyjazne dla środowiska są także ich opakowania, które zostały w całości wykonane z surowców pochodzących z recyclingu. Oczywiście po wykorzystaniu produktu opakowanie należy wrzucić do odpowiedniego pojemnika, bo w stu procentach podlega recyclingowi. – Cieszymy się, że możemy oddać w ręce klientów kolejny produkt przyjazny dla środowiska. Naturalny skład i opakowanie pochodzące z surowców z recyklingu doskonale wpisują się w strategię Lidl Polska, której celem jest ograniczenie ilości plastiku i prowadzenie gospodarki w obiegu zamkniętym. Dzięki temu, że produkt jest lokalny – linia Pure Home by W5 wytwarzana jest w Polsce – wspieramy polską gospodarkę, a przez skrócenie drogi transportu minimalizujemy ślad węglowy produktu – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Linie Pure Home by W5 składa się z sześciu produktów: płynu do mycia naczyń, płynu do czyszczenia łazienki, płynu do czyszczenia kuchni, płynu do czyszczenia podłóg, płynu do czyszczenia szyb i luster, a także płynu do WC. Nie zawierają parabenów, alergenów i sztucznych barwników, dlatego też są bezpieczne dla wszystkich domowników – nawet małych dzieci czy zwierząt. Co jeszcze je wyróżnia? Niezwykłe zapachy, których na próżno będziecie szukać w ofercie innych marek.

Produkty Pure Home by W5 pachną czarną porzeczką, rabarbarem oraz bazylią i mandarynką.

Prawda, że perspektywa sprzątania od razu rysuje się jakoś lepiej? Na tle innych środków czystości o naturalnym składzie produkty z linii Pure Home by W5 wyróżnia też konkurencyjna cena – od 5,99 zł za płyn do mycia naczyń, przez 6,99 zł za płyn do czyszczenia podłóg, do 7,99 za płyn do czyszczenia kuchni, płyn do czyszczenia łazienki, płyn co czyszczenia szyb i luster oraz płyn do WC.

Twarzą kampanii marketingowej nowej linii Lidla został Łukasz Nowacki – ekolog i projektant permakultury. Permakultura to gałąź projektowania ekologicznego, inżynierii ekologicznej i projektowania środowiska, tworząca zrównoważoną architekturę siedzib ludzkich i samoregulujące się systemy rolnicze na wzór ekosystemów naturalnych. – Ochrona środowiska to moje życie – od ponad 20 lat. Kiedy dbam o swój dom, chcę dbać także o środowisko. Dlatego kupuję środki czystości Pure Home by W5 w Lidlu: są ze składników pochodzenia naturalnego i w niskiej cenie – mówi Łukasz Nowacki. Linia Pure Home by W5 została już wyróżniona znakiem jakości Viva! dla wegan, certyfikatem FSC, a wkrótce także certyfikatem EcoLabel.

Zdjęcia: materiały prasowe Lidl

Zmiany Klimatu