W kwietniu David Hasselhoff i SodaStream uratują milion żółwi morskich

Marka za cel postawiła sobie uratowanie miliona morskich żółwi, a pomóc ma jej w tym David Hasselhoff.
.get_the_title().

Światowy Dzień Ziemi przypada 22 kwietnia. Marka SodaStream postawiła poświęcić cały ten miesiąc na ratowanie przyrody, a dokładniej postawiła sobie za cel uratowanie miliona morskich żółwi z pomocą Davida Hasselhoffa.

Na towarzyszącym kampanii wideo słynny ratownik w nieco przerysowany sposób ratuje potrzebujących. Tym razem nie są to pechowi plażowicze, a zagrożone wyginięciem żółwie morskie. Hasselhoff zwraca uwagę na zanieczyszczenie mórz i oceanów, a co za tym idzie – zachwianie ekosystemów i śmierć morskich stworzeń.

SodaStream, łącząc siły z SeeTurles.org – organizacją pozarządową, która działa na rzecz ochrony żółwi, zobowiązuje się do uratowania jednego małego żółwia morskiego za każdy ekspres do gazowania wody SodaStream sprzedany na całym świecie w kwietniu 2022 roku.

Czujemy ogromną odpowiedzialność za naszą planetę, dlatego szukamy sposobów, aby ją chronić – tłumaczy Karin Schifter-Maor, globalny CMO SodaStream. – W tym roku zrobiliśmy kolejny krok w tym kierunku, organizując największą jak dotąd kampanię z okazji Dnia Ziemi, która będzie trwała przez cały kwiecień. Dzięki tej inicjatywie angażujemy ludzi nie tylko w oczyszczanie oceanów z plastikowych odpadów jednorazowego użytku, ale także dajemy im możliwość ratowania zagrożonych żółwi morskich na całym świecie.

15 kwietnia SodaStream razem z Davidem Hasselhoffem uruchamia jedyne w swoim rodzaju doświadczenie AR, dzięki któremu każdy będzie mógł poczuć przyjemność ratowania morskiego żółwiątka.

Wybór ambasadora kampanii był nieprzypadkowy. David Hasselhoff ma doświadczenie w ratowaniu potrzebujących na małym ekranie. W prawdziwym życiu los zwierząt i plaż też nie jest mu obojętny. – Jestem zaszczycony możliwością współpracy z SodaStream. To projekt, który zwraca uwagę na zanieczyszczenie środowiska wodnego i plaż oraz wynikających z tego zagrożeń dla morskiej fauny. Mam nadzieję, że zwrócimy światową uwagę na tę kwestię – skomentował David Hasselhoff.

Aby mieć pewność, że pomoc żółwiom morskim zostanie udzielona w profesjonalny sposób, SodaStream połączyła siły z organizacją SeeTurtles.org. – Współpraca z SodaStream oznacza wsparcie dla naszej działalności. Fundusze przekazane przez naszego partnera wspomogą lokalne programy ochrony na ponad 20 kluczowych plażach lęgowych w 16 krajach – powiedział Brad Nahill, dyrektor generalny SeeTurtles.org.

SodaStream podtrzymuje swoje zobowiązanie z poprzedniego Dnia Ziemi, aby do 2025 roku wyeliminować 78 miliardów plastikowych butelek jednorazowego użytku z pomocą jej użytkowników.

Źródło: informacja prasowa

Zmiany Klimatu