Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Billboard Balenciagi na paryskim Luwrze, a na nim boska Cardi B

„I like those Balenciagas, the ones that look like socks” – rapowała w swojej piosence „I like it”. I w końcu artystka doczekała się odwzajemnienia miłości ze strony domu mody. Na ścianie największego na świecie muzeum sztuki pojawił się billboard z jej podobizną.
.get_the_title().

Niedawno pisaliśmy o tym, dlaczego Cardi B to bezwzględna królowa popu – Mimo że powodów jest sporo, to współpracę z marką high fashion zdecydowanie możemy dopisać do listy największych osiągnięć artystki. Zaledwie kilka tygodni po wydaniu odważnego i inspirującego „WAP” z Megan Three Stallion raperka została twarzą najnowszej kampanii reklamowej Balenciagi na sezon zimowy 2020. Zdjęcia oraz projekt to dzieło zespołu artystki. Wszystko zostało zrealizowane w jej własnym domu w Los Angeles. Nietypowe warunki pracy z dala od profesjonalnych planów zdjęciowych narzuciły restrykcje związane z koronawirusem.

Zdjęcia były wykonywane późną wiosną, kiedy to cały świat musiał się zatrzymać, a wszelkie działania zostały ograniczone do domowych przestrzeni.

Billboard przedstawia Cardi B ubraną w kombinezon-sukienkę z jesiennej kolekcji autorstwa dyrektora kreatywnego domu mody. Artystka leży na murawie, za nią widać zjeżdżalnię, a dookoła porozrzucane są zabawki dla dzieci. Nowoczesna, wręcz idealna matka pracująca z domu? Czemu nie. Utrzymany jest jednak klimat high fashion. Oprócz kreacji raperki na zdjęciu widoczna jest też biała torba Balenciaga Neo Classic.

Współpraca jest również przełomowym momentem dla marki. Od kiedy jej dyrektorem kreatywnym jest Demna Gvasalia (czyli od 2015 roku), Balenciaga nie zatrudniła jeszcze żadnej celebrytki do promowania domu mody. Cardi B jest pierwszą taką osobą.

Dlaczego? Artystka już wcześniej miała kontakt z paryskim światem mody. Bywała częstym gościem na pokazach Chanel, Toma Forda czy Thoma Browne’a. Wyróżniała się również swoim stylem na fashion weekach. Jednym z jej popularniejszych strojów był kwiatowy komplet projektu Richarda Quinna, który dosłownie zakrywał ją od stóp do głów. Jej obecność w branży modowej stawała się coraz bardziej zauważalna ze względu na jej charakterystyczny i indywidualny styl, który wypracowała wraz ze stylistką Kollin Carter.

vogue.com

Raperka udostępniła na Instagramie zdjęcie billboardu z paryskiego Luwru. Napisała, że pamięta uczucie, gdy zobaczyła swoje zdjęcie na Times Square w Nowym Jorku.

Jeszcze bardziej jest podekscytowana tym, że teraz może siebie oglądać w Paryżu i żałuje, że nie może zobaczyć billboardu osobiście.

Zdjęcie Cardi B na billboardzie Balenciagi nie powinno nikogo dziwić. Mimo że marki high fashion raczej stronią od współprac z celebrytami i ludźmi ze świata popkultury, to Cardi B od dawna doceniana jest w branży za swój indywidualizm i charakterystyczny styl.

Zdjęcie główne: Harpersbazaar.com
Tekst: Marta Zinkiewicz

FASHION