Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Historia o przyjaźni i bliskości, czyli zaskakująca kampania kultowego polskiego skateshopu

Kultowy polski skateshop od dekady zaskakuje świetnymi kampaniami. Tym razem zrobiło się nostalgicznie. Jakie czasy takie kampanie.
.get_the_title().

Ekipa z SUPERSKLEPU działa na rynku odzieży, obuwia i sprzętu deskorolkowego od wielu lat i od lat tworzy świetne kampanie i lookbooki. Potrafili wskrzesić deskorolkowy klimat Warszawy lat 90. (tak jak w kampanii z zeszłego roku), ale, jak widać w najnowszej kampanii, potrafią też być nostalgiczni i romantyczni. Takie czasy. Pandemia, strajki, niepewność, czasem poczucie wyobcowania i izolacji. Ucieczką i ratunkiem przed tym, żeby nie zwariować, jest sport, pasja i natura.

– Nasz pierwszy lookbook powstał jesienią 2010 roku. Od tamtej pory stworzyliśmy ich już 18. Pozwalają nam one spojrzeć na modę jako proces, który ciągle ewoluuje – opowiadają założyciele SUPERSKLEPU. – Lookbook Fall 2020 to nasza najnowsza historia, którą chcielibyśmy Wam opowiedzieć. W trudnym czasie ograniczonych relacji międzyludzkich chcielibyśmy pokazać Wam “historię” o przyjaźni i bliskości. W kontekście natury pozwalamy sobie na chwilę oddechu, przypominając o pięknie relacji, które mogą nas łączyć.

Chodźcie więc na piękny spacer z grupą przyjaciół – idziemy nad jeziora, będziemy się włóczyć po polach i lasach, opuszczonych parkach i miejscach, które tylko my znamy. Po swojemu, bez pośpiechu, za to z perspektywy świetnego młodego fotografa Michała Mentla i odpowiedzialnego za film Adama Byrczaka.

supersklep supersklep

Lookbook Fall 2020 to kawałek naszej historii, którą chcielibyśmy się z Wami podzielić. Dziękujemy wszystkim, starym i nowym klientom – mówi SUPERSKLEP. – Dziękujemy tym, którzy na swoich półkach posiadają wszystkie nasze lookbooki, jak i tym, dla których ten będzie pierwszym. To dzięki Wam nadal pozostajemy największym internetowym skateshopem.

Jak powstała najnowsza kampania?

Jak wiadomo, aura 2020 roku nikomu nie sprzyja, a szczególnie relacjom międzyludzkim, które poprzez pandemię zostały nadszarpnięte. Chcieliśmy, aby odbiorcy naszego lookbooka zobaczyli historię o przyjaźni i bliskości, wykorzystując do tego tło, które człowieczeństwu towarzyszy od zawsze, czyli naturę.

Jak powstał Supersklep i kto stoi za tą marką?

Supersklep został założony z zamiłowania do sportów ekstremalnych przez dwóch braci, którzy byli jednymi z pierwszych osób w Polsce jeżdżących na deskach snowboardowych. Na początku lat 90. snowboard i skateboard były sportami egzotycznymi, a sprzęt do ich uprawiania był zupełnie niedostępny w Polsce. Widząc te trudności, a z drugiej strony rosnące zainteresowanie nowymi dyscyplinami sportu, bracia postanowili przenieść swoją pasję do sportu na grunt biznesowy i założyli w 1995 roku firmę Cool Sport. Natomiast sam Supersklep powstał w 2004 roku.

Jak sobie radzicie w tym dość trudnym roku?

Nie jest źle, nie posiadamy sklepów stacjonarnych, więc lockdown i inne obostrzenia nie wpłynęły drastycznie na naszą sprzedaż. Cały czas idziemy do przodu i zmieniamy się tak, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów.

LOOKBOOK:

photo/lookbook concept: Michał Mentel
stylist/lookbook concept: Iwona Leśniak
postproduction: Adam Byrczak, Michał Mentel, Ewa Manikowska
print edit: Ewa Manikowska
models: Ewelina Dzienyńska , Mariusz Targoński, Tomasz Burek
hair & make up: Iza Mądrzejewska asist: Agata Lazar @alola_0705

Sprzęt @fujifilmpolska #fujifilm #gfx #gfx50r

Marki: Carhartt WIP, Brixton, Dr. Martens, Dickies, Local Heroes, The Hive, VOLCOM, Stussy, Nike, Birkenstock, The North Face, VANS, Billabong, Kangol, Rains

FASHION