Psychodeliczna dyskoteka rodem z lat 70. w nowej kampanii Gucci
![Psychodeliczna dyskoteka rodem z lat 70. w nowej kampanii Gucci .get_the_title().](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/DiaryHeroArticle_GG-PSYCHEDELIC-VIDEOSTILL_001_Default-e1581956745645.jpg)
Alessandro Michele z każdą kolejną kampanią pokazuje, jak wielka pewność siebie towarzyszy mu przy tworzeniu. Po raz pierwszy mogliśmy doświadczyć jego fenomenu podczas męskiego tygodnia mody w Mediolanie, który odbył się w styczniu 2015 roku. Właśnie wtedy na wybiegu zaprezentowano jego premierową kolekcję dla marki Gucci. Niedawno pisaliśmy też o kampanii tego domu mody, w której gwiazdami były konie, a także o zmianie loga, które wygląda na dzieło 7-latka.
Genderless, eklektyzm, przełamywanie stereotypów i czerpanie z estetyki kultowych dekad w modzie – to przepis włoskiego projektanta na sukces, który wciąż nie przemija.
Michele ponownie postawił na lata 70., których styl odznacza się przede wszystkim swobodą i wolnością. Nowa kapsułowa kolekcja jest na to najlepszym dowodem – łączy streetwear z elegancją, wygodę z szykiem, kolory z cekinami, a także, jak przystało na tamte lata, modę z muzyką.
Ciężko o lepszy powrót do lat 70. – najnowsza kampania Gucci to kwintesencja tej stylowej ery wolności.
Modele, którzy biorą udział w psychodelicznej dyskotece, prezentują kultowy już monogram w nowej, tęczowej wersji.
Pojawia się on na ubraniach, obuwiu oraz akcesoriach (nawet na futerale na gitarę). Michele w genialny sposób połączył elegancję marki ze streetwearem, dzięki czemu kolekcja jest wygodna, ale przede wszystkim szykowna i wyrafinowana.
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/GU669_PSYCHEDELIC_CAPSULE_COLLECTION_DPS_PR_CROP_150dpi_04_1-e1581956456317.jpg)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/Zrzut-ekranu-2020-02-17-o-17.11.05-e1581956488922.png)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/Zrzut-ekranu-2020-02-17-o-17.11.31-e1581956508529.png)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/Zrzut-ekranu-2020-02-17-o-17.12.01-e1581956547745.png)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/Zrzut-ekranu-2020-02-17-o-17.12.23-e1581956569679.png)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/Zrzut-ekranu-2020-02-17-o-17.12.43-e1581956591403.png)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/Zrzut-ekranu-2020-02-17-o-17.13.30-e1581956612527.png)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/Zrzut-ekranu-2020-02-17-o-17.14.14-e1581956641529.png)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/Zrzut-ekranu-2020-02-17-o-17.14.47-e1581956662486.png)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/Zrzut-ekranu-2020-02-17-o-17.14.31-e1581956688684.png)
Tekst: Paula Kierzek
Zdjęcie główne: Gucci.com